14

تلاش در گیلان ؛ بندر انزلی به لیگ فوتبال بانوان باز می گردد؟

  • کد خبر : 5195
  • 09 خرداد 1397 - 15:06
تلاش در گیلان ؛ بندر انزلی به لیگ فوتبال بانوان باز می گردد؟

داغ خروج تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی از لیگ و پایان فعالیت آن هنوز روی دل فوتبال ایران است اما تحرکاتی برای بازگشت انزلی به لیگ فوتبال بانوان آغاز شده است.

به گزارش IWSports ؛ ملوان چهره ای نوستالژیک در فوتبال زنان ایران است و نبود این تیم در جدول لیگ برتر فوتبال زنان ، به معنای یک خلا بزرگ است. با این حال این روزها تلاش هایی در بندر انزلی در جریان است تا این شهر زیبا در گیلان دوباره صاحب تیمی در لیگ برتر فوتبال بانوان شود البته نه با نام ملوان.

بندر انزلی به لیگ فوتبال بانوان باز می گردد ؟ مریم ایراندوست مربی محبوب و پرتلاش فوتبال زنان ایران در گفتگو با IWSports در این باره می گوید: در حال حاضر هيچ تيم فوتبالى در گيلان فعاليت رسمى ندارد و پس از انحلال تیم فوتبال بانوان ملوان ، انگيزه دختران گيلانى برای فوتبال بازی کردن به شدت كاهش پيدا كرده است با این حال تلاش ما این است که فوتبال در گیلان احیا شود.

ایراندوست اضافه کرد: بازيكنان قديمى تيم جلسه ای با مسئولين شوراى شهر بندرانزلى داشتند تا بلکه به طریقی ، تيم فوتبال بانوان دوباره تشكيل و وارد لیگ شود و در این زمینه ، همه چیز به نوع حمایت مسئولان انزلی بستگی دارد.

مربی سابق تیم ملی تاکید کرد شهردار انزلی از بازگشت به لیگ فوتبال بانوان استقبال خوبی کرد و قول داد تا تلاش خود را برای این منظور انجام دهد. قرار است اطلاع دهند که برای احیای تیم چه کمکی می توانند انجام دهند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.