15

تغییر رویه در برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ؛ کیفیت به جای کمیت

  • کد خبر : 5617
  • 24 خرداد 1397 - 13:30
تغییر رویه در برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ؛ کیفیت به جای کمیت

در شرایطی که تیم ملی فوتبال بانوان در 4 ماه اخیر اردوهایی را پشت سر گذاشته اکنون کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته تغییرات بنیادین در مورد اردوی تیم ملی اعمال کند. روشی جدید مبتنی بر کیفیتی سازی اردو و نه کمیت آن و مقابله با پدیده تمرین زدگی نزد بازیکنان ملی پوش

به گزارش IWSports ؛ تیم ملی فوتبال بانوان امسال تورنمنتی را در پیش ندارد با این حال اردوی تیم ملی به صورت مقطعی از استفند 96 تا خرداد امسال برپا شده است اما قرار است روال کار اردوی آماده سازی تیم ملی تغییر کند.

لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” در مورد اردوهای تیم ملی بزرگسالان اظهار کرد: در جلسه اخیر کمیته فنی ، بر کیفی سازی اردوها تاکید شده است. کمیته فنی اعتقاد دارد ما نیاز به در پیش گرفتن رویه جدیدی در قبال تیم ملی بزرگسالان هستیم به طوری که بهره وری بیشتر و پرهیز از تمرین زدگی در دستور کار برنامه آماده سازی تیم ملی قرار گیرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که در نحوه آماده سازی تیم ملی بزرگسالان ، بازنگری رخ خواهد داد می گوید : در یک برنامه بلند مدت ، هدف این است که با تلفیقی از بازیکنان جوانان و بزرگسالان تیم قدرتمندی را برای مسابقات مقدماتی المپیک 2020 توکیو شکل دهیم. سال آینده مسابقات مقدماتی المپیک را در پیش داریم و باید تا آن زمان از فرصت استفاده کنیم.

اظهارات صوفی زاده بدین معنا است که احتمالا به زودی زود ، خبری از برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان نخواهد بود. به دلیل فاصله تا برگزاری نخستین تورنمنت برون مرزی برای تیم ملی ، برگزاری اردوی ملی از نظر کمیته فنی خروجی ندارد.

از سوی دیگر به نظر می رسد کادر فنی تیم ملی در خلال برگزاری فصل آتی لیگ برتر فوتبال بانوان فرصت بهتری برای انتخاب بازیکنان دعوت شده به اردو و توجه به شایسته سالاری در دعوت به تیم ملی در اختیار داشته باشند.

فدارسیون فوتبال در بخش زنان ، تمرکز خود را در ماه های آینده بر حضور تیم های ملی فوتبال نوجوانان و جوانان دختر در مسابقات قهرمانی آسیا قرار می دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.