11
بهبود رکورد در ماده ۴۰۰ متر؛

مریم محبی صاحب مدال برنز مسابقات دوومیدانی ترکیه شد

  • کد خبر : 60988
  • 17 خرداد 1400 - 6:40
مریم محبی صاحب مدال برنز مسابقات دوومیدانی ترکیه شد
مریم محبی دوومیدانی کار باسابقه و برجسته ایران صاحب مدال برنز ۴۰۰ متر مسابقات دوومیدانی ترکیه شد و سرانجام رکورد شخصی‌اش را ارتقا داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مریم محبی دونده ماده ۴۰۰ متر ایران شامگاه یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ موفق شد در مسابقات بین‌المللی ترکیه در شهر بورسا، مدال برنز کسب کند.

دوومیدانی کار ایرانی در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر، رکورد ۵۵.۴۸ ثانیه را بر جای گذاشت و این حد نصاب سبب بهبود رکورد شخصی او شد. دو دونده از کشور میزبان پیش از مریم محبی به خط پایان رسیده بودند.

البته دوندگان ترک مسابقه را در کانال ۵۳ ثانیه به پایان بردند که در حال حاضر هیچ یک از دوومیدانی کاران زن ایران به این کانال نزدیک نیستند.

مریم محبی در مرحله مقدماتی حد نصاب ۵۶.۵۰ ثانیه را به ثبت رساند و این مرحله را با رتبه چهارم به پایان رساند اما در مرحله نهایی تلاش طولانی او برای بهبود رکورد به ثمر نشست.

مریم محبی چندی پیش در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در اراک در ماده ۴۰۰ متر زمان ۵۶.۲۵ ثانیه را ثبت کرده و قهرمان شده بود. شهریور سال گذشته نیز محبی در مرحله نخست لیگ دوومیدانی با زمان ۵۷.۲۶ ثانیه در ماده ۴۰۰ متر پس از کژان رستمی دوم شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=60988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.