15
با شکست برابر کاراته کای بلغار

المپیک توکیو | وداع تلخ سارا بهمنیار با توکیو

  • کد خبر : 64675
  • 14 مرداد 1400 - 14:00
المپیک توکیو | وداع تلخ سارا بهمنیار با توکیو
سارا بهمنیار کاراته کای وزن منهای 55 کیلوگرم ایران در المپیک توکیو از راهیابی به نیمه نهایی رقابت های المپیک توکیو بازماند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ در ادامه رقابت های کاراته المپیک توکیو در وزن منهای 55 کیلوگرم زنان، سارا بهمنیار نماینده ایران در گروه یک با قبول شکست مقابل حریفی از بلغارستان از صعود به نیمه نهایی بازماند و حذف شد.

نماینده ایران در سومین دیدار خود در دور گروهی برابر ایوِت گورانوا از بلغارستان قرار گرفت و با شکست 5-2 در این مسابقه، در رده سوم گروه خود قرار گرفت. نماینده بلغارستان با سه پیروزی از سه بازی، شگفتی ساز این گروه شد.

بهمنیار در نخستین مسابقه خود در این گروه برابر سراپ اوزچلیک از ترکیه پیروز شد اما در دومین بازی نتوانست از سد ژو یون ون از چین تایپه عبور کند تا بدین ترتیب با 2 شکست و یک برد به کار خود پایان دهد.

پس از پیروزی بزرگ برابر حریف ترک، همگان سارا بهمنیار را در یک قدمی مدال می دیدند اما بهمنیار در رقابت با رقبای تایوانی و بلغار تمرکز لازم برای پیروزی را نداشت و حملاتی اثرگذاری انجام نداد و به سادگی این شانس بزرگ در زندگی ورزشی را از کف داد.

نکته عجیب دیگر، مورد سراپ اوزچلیک بود. نماینده خوشنام کاراته ترکیه که پیش بینی می شد شانس طلای المپیک باشد با سه شکست متوالی و بدون برد، المپیک را ترک کرد.

کاراته برای نخستین بار در المپیک حاضر می شود و سارا بهمنیار و حمیده عباسعلی، نماینده کاراته بانوان ایران در توکیو هستند. سمانه خوش قدم هدایت تیم اعزامی ایران را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.