11
اقبال بلند کاراته کا تا شنبه، کِش می آید؟

حمیده عباسعلی در شنبه تاریخی | هشدار : غیرقابل تکرار

  • کد خبر : 64768
  • 15 مرداد 1400 - 12:48
حمیده عباسعلی در شنبه تاریخی | هشدار : غیرقابل تکرار
و حالا حمیده عباسعلی در توکیو. آیا این اقبال بلند و سرنوشت شیرین تا روز شنبه کش پیدا می کند تا حمیده عباسعلی را با مدالی خوشرنگ به خانه بدرقه کند؟

پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان :  پیش از آغاز المپیک هم مشخص بود که از تیم 10 نفره ورزش زنان ایران در المپیک، چشم امید مدال به کاراته و حمیده عباسعلی است.

غیرمنتظره نبود که هیچ یک از 9 نفر دیگر تیم، نتوانند تا مدال پیش بروند. برای برخی، حضور در المپیک یک موفقیت تاریخی بود و برای برخی دیگر، کورسوی امیدی وجود داشت اما کورسو کجا و نور چلچراغ کجا.

حالا به روز آخر رسیده ایم. امید برای کسب مدال سارا بهمنیار که به مدال، بسیار نزدیک هم شد به ناامیدی رسید و خوشبین هایی که 2 مدال را برای تیم زنان پیش بینی می کردند حالا امیدوارند که با یک مدال، لبخندی نسبی بر لب ورزش ایران نقش بندد.

حمیده عباسعلی

حمیده عباسعلی در 10 سال اخیر، همیشه در اوج و همیشه فوق العاده بوده است. با انبوهی از مدال از بازی های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا و لیگ جهانی کاراته، المپیک برای او اولین و آخرین فرصت جاودانگی در تالار افتخارات ورزش ایران است.

او روز شنبه می تواند نام کیمیا علیزاده را به عنوان تنها مدال آور ورزش زنان در المپیک، به حاشیه ببرد و محو کند و با مدالی حتی از برنز 2016 او در ریو، به دختر اول ایران در ادوار المپیک تبدیل شود.

حمیده عباسعلی

آنچه بر سر سارا بهمنیار آمد حالا یک درس بزرگ برای عباسعلی است. او از بهمنیار جوان آموخت که مبارزه تا آخرین مسابقه و آخرین ثانیه جریان دارد و دست کم گرفتن رقبا یعنی خسارت محض.

هیچ فرصت دومی وجود ندارد. کاراته در المپیک پاریس حضور ندارد و بر فرض بسیار دور این که در المپیک 2028 لوس آنجلس باشد، در آن زمان حمیده عباسعلی یک کاراته کای بازنشسته خواهد بود بنابراین برای حمیده یک المپیک و یک روز وجود دارد: 16 مرداد 1400.

خانم شانس در توکیو

تصور کنید کرونایی وجود نداشت و المپیک درست در تابستان سال 1399 برگزار می شد. در آن صورت حمیده عباسعلی مجبور بود یا المپیک را از خانه تماشا کند و یا با حداقل آمادگی و در دوران نقاهت عمل جراحی خود، باید به توکیو می رفت.

حمیده عباسعلی

بحران کرونا هر اندازه به جهان آسیب زد برای حمیده عباسعلی این شانس را ایجاد کرد تا پس از پارگی رباط صلیبی در سالزبورگ، بهبود یابد و آماده المپیک شود.

آیا این اقبال بلند و سرنوشت شیرین تا روز شنبه کش پیدا می کند تا او را با مدالی خوشرنگ به خانه بدرقه کند؟ اگر چنین رخ دهد، احتمالا حمیده تا پایان عمر از سرنوشت طلبکار نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64768
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. امیدوارم خوشحالمون کنه حمیده خانم💪

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.