18
همراه با آخرین نماینده ایران در توکیو

المپیک توکیو | حمیده عباسعلی برابر نماینده الجزایر به پیروزی رسید

  • کد خبر : 64825
  • 16 مرداد 1400 - 10:24
المپیک توکیو | حمیده عباسعلی برابر نماینده الجزایر به پیروزی رسید
حمیده عباسعلی کاراته کای وزن به اضافه 61 کیلوگرم ایران در المپیک توکیو، در نخستین دیدار خود برابر نماینده الجزایر به پیروزی رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت های کاراته المپیک توکیو در وزن به اضافه 61 کیلوگرم زنان امروز آغاز شد و حمیده عباسعلی نماینده ایران در این وزن روی تاتامی رفت.

عباسعلی در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی برابر لامیه معتوب از الجزایر قرار گرفت و موفق شد حریف خود را 4 بر صفر شکست دهد و اولین مسابقه از چهار گانه اش در دور گروهی را با برد، پشت سر بگذارد.

حریف الجزایری در این مسابقه نتوانست عباسعلی را تهدید کند و برتری مطلق از آن نماینده ایران بود. عباسعلی با مدیریت بازی در اواخر زمان مسابقه، انرژی خود را برای بازی های دشوارتر حفظ کرد.

دومین مسابقه او برابر النا کِی ریچی از سوییس برگزار خواهد شد و کاراته کای ایرانی سپس فریال عبدالعزیز مصری و لی گونگ چینی را در پیش رو خواهد دید.

عباسعلی در صورت کسب رتبه اول یا دوم این گروه ، علاوه بر قطعی کردن مدال خود به نیمه نهایی راه پیدا می کند و شانس مبارزه برای رسیدن به فینال را به دست خواهد آورد.

کاراته برای اولین بار در المپیک حضور پیدا کرده و حمیده عباسعلی و سارا بهمنیار با هدایت سمانه خوش قدم، نمایندگان کاراته بانوان ایران در المپیک هستند البته سارا بهمنیار پیش از این از دور مسابقات کنار رفته بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.