15
همراه با آخرین نماینده ایران در توکیو

المپیک توکیو | پیروزی امیدوار کننده حمیده عباسعلی برابر نماینده مصر

  • کد خبر : 64829
  • 16 مرداد 1400 - 11:58
المپیک توکیو | پیروزی امیدوار کننده حمیده عباسعلی برابر نماینده مصر
حمیده عباسعلی نماینده کاراته ایران در المپیک توکیو با پیروزی بر نماینده مصر شانس خود را برای صعود از گروه و کسب مدال زنده نگاه داشت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات کاراته المپیک توکیو در وزن به اضافه 61 کیلوگرم زنان در دور گروهی ادامه یافت و  حمیده عباسعلی نماینده ایران برابر فریال عبدالعزیز از مصر رفت و به سختی او را شکست داد.

در این مسابقه، حمیده عباسعلی توانست حریف خود را 9 بر 7 شکست دهد و امید خود را به صعود بیشتر کند در حالی که در دو مقطع از بازی 3 بر صفر و 6 بر 3 از حریفش عقب افتاده بود.

بازگشت درخشان حمیده عباسعلی در آخرین ثانیه های مسابقه، امیدهای او برای کسب مدال را زنده کرد و اجازه نداد رویای او از دست برود.  حالا عباسعلی یک بازی به مراتب آسان تر برابر نماینده چین دارد اما هنوز صعود خود را قطعی نکرده است.

نماینده کاراته زنان ایران در نخستین دیدار خود لامیه معتوب از الجزایر را شکست داد و در دومین مسابقه برابر النا کِی ریچی از سوییس مغلوب شد و در چهارمین و آخرین مسابقه دور گروهی، برای صعود به دیدار لی گونگ از چین خواهد رفت.

نماینده ایران این شانس را دارد تا با مدال به خانه بازگردد. پس از طی دوران طولانی آسیب دیدگی به دلیل پارگی رباط صلیبی، او حضوری تاریخی در المپیک داشته است.

کاراته برای اولین بار در المپیک حضور پیدا کرده و حمیده عباسعلی و سارا بهمنیار با هدایت سمانه خوش قدم، نمایندگان کاراته بانوان ایران در المپیک هستند البته سارا بهمنیار پیش از این از دور مسابقات کنار رفته بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.