18
همراه با آخرین نماینده ایران در توکیو

المپیک توکیو | حمیده عباسعلی لنگ لنگان از المپیک حذف شد

  • کد خبر : 64832
  • 16 مرداد 1400 - 12:55
المپیک توکیو | حمیده عباسعلی لنگ لنگان از المپیک حذف شد
حمیده عباسعلی با شکست برابر حریف چینی، در روز آسیب دیدگی غم انگیزش از المپیک توکیو کنار رفت و به مدال نرسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ در ادامه مسابقات کاراته المپیک توکیو در وزن به اضافه 61 کیلوگرم زنان در دور گروهی حمیده عباسعلی از برابر حریف چینی شکست خورد و در روز تلخ کاراته ایران، از دور مسابقات کنار رفت.

کاراته کای ایرانی که رقابت سختی با حریفان مصری و سوییسی بر سر صعود از گروه داشت در چهارمین مسابقه خود در دور گروهی به دیدار لی گونگ از چین رفت و در عین ناباوری در روز خوب حریف چینی، 8 بر 4 بازنده شد.

این یک شکست اندوه بار برای عباسعلی و کاراته ایران بود. در دقیقه پایانی مسابقه، عباسعلی از ناحیه زانو و محل جراحی رباط صلیبی خود آسیب دید اما با همان پای لنگان، به مسابقه ادامه داد و تلاش او غیرتمندانه اما بی حاصل بود.

لبخندهای تلخ و جانسوز حمیده عباسعلی که نشانگر استیصال و درماندگی او در برابر سرنوشت بود یکی از تاریخی ترین صحنه های ورزش زنان ایران را خلق کرد. صحنه هایی که غم انگیز و حسرت بار بود.

حمیده عباسعلی پیش از رقابت با لی گونگ چینی ، سه بازی برگزار کرد که حاصل آن برتری برابر لامیه معتوب الجزایری و فریال عبدالعزیر مصری و یک شکست برابر النا کی ریچی سوییسی بود.

با این نتایج، حمیده عباسعلی در رده چهارم جدول 5 تیمی گروهش ایستاد و با توکیو وداعی تلخ داشت. او در تنها شانس خود برای کسب مدال المپیک، به هدفش نرسید گرچه نام او در تاریخ کاراته ایران به واسطه این حضور جاودانه می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.