13
گفتگو با ستاره جوان تیم ملی والیبال زنان

الهه پورصالح؛ پدیده در جمع بزرگان | ستاره جدید والیبال از گیلان می آید

  • کد خبر : 64918
  • 17 مرداد 1400 - 21:43
الهه پورصالح؛ پدیده در جمع بزرگان | ستاره جدید والیبال از گیلان می آید
در میان اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران، نام الهه پورصالح نامی متفاوت است. یک بازیکن جوان در میان بزرگان. او به طور اتفاقی اینجا نیست.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران ؛ ششمین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زنان، اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا ، با حضور الهه پورصالح که یکی از ستاره های آینده دار والیبال ایران به شمار می رود در حال برگزاری است.

ستاره جوان و گیلانی پیکان، پس از نمایشی شگفت انگیز در لیگ برتر، کادر تیم ملی را مجاب کرد تا به پدیده والیبال ایران در تیم ملی بزرگسالان، فرصت عرض اندام دهد.

مسیر پیشرفت الهه پورصالح با شیب بیشتری در حال طی شدن است. او در فصل گذشته لیگ برتر در میان چهره های باتجربه، صاحب یکی از عناوین فردی شد در حالی که تنها 18 ساله است.

پورصالح در گفتگویی با آژانس ورزش زنان ایران درباره والیبال و زندگی اش صحبت کرده است:

آغاز راه به لطف مادر

الهه پورصالح درباره ی ورود به رشته والیبال گفت:« از آنجا که مادرم مربی والیبال بود، من به کلاس والیبال مادرم می رفتم. بعدها به مسابقات کشوری رفتم و به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

در اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان به مربیگری میترا شعبانیان انتخاب و به مسابقات تیم ملی نوجوانان آسیا اعزام شدم و این یک تجربه فوق العاده برای من بود.

پشت خط زن تیم ملی والیبال زنان و پیکان ادامه داد: در فصل گذشته لیگ برتر، با پیکان تیمی جوان و البته با حضور چند بازیکن باتجربه داشتیم. برایم بسیار مهم بود که در پیکان خودم را نشان دهم.

برای یک بازیکن جوان در بین بازیکنانی که بسیار باتجربه تر هستند، جسارت رقابت کردن دشوار است اما می دانستم که باید این جسارت را داشته باشم. حاصل، آن شد که بهترین پشت خط زن لیگ برتر پارسال شدم.

رقابت با تیم های قدرتمند برای ما فرصت است

وی درباره برگزاری اردوی تیم ملی والیبال بانوان توضیح داد:« خدا را شکر شرایط اردو بسیار خوب است و فدراسیون والیبال با وجود وضعیت کرونا، بهترین شرایط را برای ما ایجاد کرده است.

همه بازیکنان بسیار باانگیزه هستند و به نظرم با شرایطی که در اردو وجود دارد می توانیم نسبت به دوره های گذشته، رتبه ی بهتری را کسب کنیم. درست است که در گروه سختی قرار داریم اما برای تیمی که می خواهد نتیجه بگیرد، تفاوتی ندارد که در چه گروهی باشد.

رقبای سختی داریم و برای مقابله با آن ها سخت تمرین کرده ایم. رقابت با تیم های بزرگ یک فرصت برای همه ماست و به تک تک ما کمک می کند و اگر نتیجه بگیریم، برابر تیم های بزرگ نتیجه گرفته ایم.

حضور در کنار بزرگان

پورصالح اضافه کرد: جو اردو خیلی خوب و دوستانه است؛ در کنار بازیکنان باتجربه تمرین کردن فوق العاده است. وقتی با آن ها تمرین می کنید انگیزه دارید که مثل آن ها باشید. سعی می کنم از آن ها کمک بگیرم. اینجا هستم که به تیم ملی کمک کنم و بازی در کنار بزرگان، غرورآفرین است.

امیدوارم که بتوانم در کنار بازیکنان بزرگ و باتجربه حاضر در اردو، امسال بهترین عملکرد را داشته باشم. ما یک تیم هستیم و باید برای هدفی مشترک تلاش کنیم بدون این که اسم ها مهم باشند.

برنامه آینده و احتمال لژیونر شدن

بازیکن تیم ملی والیبال زنان در این رابطه عنوان کرد:« در حال حاضر تمرکزم روی تمریناتم در تیم ملی است. نمی توانم پنهان کنم که چقدر مایلم که در یک تیم خوب خارجی بازی کنم.

پیشنهاد خارجی از فرانسه و رومانی داشتم اما با توجه به شرایطی که مدنظرم بود توافق و امکان انتقال وجود نداشت. باید ببینیم چه اتفاقی در آینده رخ می دهد.

سخن پایانی

ستاره گیلان می گوید: احساس مفید بودن برای تیم ملی، بهترین احساسی است که می توانم داشته باشم. ما هفته ها و ماه ها تمرین کرده ایم و هیچ چیز، به آسانی پیش نرفته. اینجا احساس خوبی داریم و همگی به آینده امیدواریم.

می خواهم از خانواده خودم که همیشه حامی و پشتیبانم بودن تشکر کنم . از خانم میترا شعبانیان مربی تیم ملی نوجوانان و پیکان که برایم خیلی زحمت کشیده اند بسیار ممنونم. همچنین خانم فریبا صادقی که در اردوی تیم ملی بزرگسال به من اعتماد کردند، سپاسگزاری می کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.