9
گفتگو با سرمربی جدید تیم والیبال زنان پیکان

رشیدی: پیکان جوان می‌شود | ۳ بازیکن تیم تهرانی، لژیونر شده‌اند

  • کد خبر : 64929
  • 18 مرداد 1400 - 13:18
رشیدی: پیکان جوان می‌شود | ۳ بازیکن تیم تهرانی، لژیونر شده‌اند
پیکان با حضور نیلوفر رشیدی روی نیمکت تیم والیبال زنان خود در مسیر جدیدی گام برخواهد داشت. رشیدی می گوید میانگین سنی پیکان کاهش خواهد یافت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ نیلوفر رشیدی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال پیکان منصوب شد و در لیگ جدید مسئولیت فنی تیم باسابقه تهران را در اختیار خواهد داشت.

رشیدی در نخستین اظهارات پس از در اختیار گرفتن هدایت پیکان، در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران گفت: این یک چالش جدید است. پیکان تیمی جوان را وارد لیگ برتر والیبال ۱۴۰۰ خواهد کرد و برنامه ما در پیکان، سازندگی و ساختن بنایی جدید از این باشگاه بزرگ است.

او درباره جدایی چند بازیکن از پیکان گفت: زهرا مغانی، مهتاب رحمانی و نگین شیرتری لژیونر شده‌اند و هر سه نفر، برای ما نقشی کلیدی داشتند. هانیه محتشمی پور هم احتمالاً از پیکان جدا می‌شود و نفرات جدیدی جایگزین آن‌ها می‌شوند.

موضوع مهم در مورد پیکان، آینده الهه پورصالح بازیکن جوان و کلیدی این تیم است. رشیدی در این باره می‌گوید: ” همه تلاش ما حفظ الهه پورصالح است گرچه پرونده لژیونر شدن او هم باز است. او کمک بزرگی برای پیکان است و خواسته ما، این است که او بماند اما باید منتظر آینده بمانیم.”

نیلوفر رشیدی همچنین گفت: باشگاه پیکان قصد دارد تیمی جوان وارد لیگ کند و چشم باشگاه، به آینده است. آن چه واضح است این است که میانگین سنی پیکان کاهش خواهد یافت اما قرار نیست که تیم تضعیف شود.

سرمربی جدید پیکان عنوان کرد: نمی‌توانیم پیش بینی کنیم که در فصل آتی چه پیش می‌آید اما پیکان با هر شرایطی، پیکان است و تیمی بزرگ. امیدوارم آسیب دیدگی‌های گذشته گریبان ما را نگیرد و اگر تمام توانمان را در اختیار داشته باشیم، همچنان در جمع مدعیان خواهیم ماند.

رشیدی، نازنین فتح الله پور را به عنوان دستیار خود منصوب کرده است و زهرا کلهر نیز بار دیگر به پیکان باز می‌گردد تا مربی بدنساز این تیم شود. سایر اعضای کادر فنی پیکان به زودی معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.