16
با جدایی از سایپا

مونا آشفته به باریج اسانس کاشان می پیوندد؟

  • کد خبر : 66951
  • 15 شهریور 1400 - 21:30
مونا آشفته به باریج اسانس کاشان می پیوندد؟
مونا آشفته ارزشمندترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر والیبال زنان در راه پیوستن به باریج اسانس کاشان قرار دارد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مونا آشفته بازیکن ۲۱ ساله تیم والیبال سایپا پس از گذراندن فصلی درخشان در تیم تهرانی به درهای باشگاه باریج اسانس کاشان نزدیک است.

آشفته یکی از ارکان قهرمانی سایپا در فصل ۹۹ لیگ برتر والیبال بانوان بود. او به عنوان پرچم‌دار ستارگان جوان والیبال ایران یک فصل را نیز در ترکیه بازی کرد و در ادامه به سایپا پیوست.

با وجود یک فصل موفق در سایپا و کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل لیگ برتر والیبال در حضور ستارگان باتجربه، سایپا در آستانه از دست دادن این بازیکن گرگانی است.

باریج اسانس کاشان پس از یک سال غیبت در لیگ برتر به عرصه والیبال زنان بازگشته و پیش از این آیتک سلامت را به تیم خود آورده و فاطمه شعبان خمسه نیز مربی این تیم است.

باریج اسانس کاشان تلاش می کند مونا آشفته را از سایپای قهرمان به کاشان ببرد. باریج اسانس در تدارک حضوری قدرتمند در لیگ برتر والیبال بانوان است و آشفته کاملا مایل به بازی در کاشان است اما هنوز قطعیتی وجود ندارد.

قرارداد طرفین هنوز به ثبت نرسیده و باشگاه کاشانی هنوز رسما از این انتقال خبر نداده است اما باید برای آشفته – باریج اسانس، شانس بالایی قائل بود. او یک شاه مهره است و باریج اسانس در صورت جذب او، مهم ترین جابجایی فصل را به خود اختصاص خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.