13

ماندانا دهقان و ۶ هفته طلایی برای رسیدن به اوج/ نرخ ارز سدی مقابل مسابقات برون مرزی

  • کد خبر : 6931
  • 25 تیر 1397 - 8:00
ماندانا دهقان و ۶ هفته طلایی برای رسیدن به اوج/ نرخ ارز سدی مقابل مسابقات برون مرزی

ماندانا دهقان نرخ ارز و عوارض خروج را یکی از مهم‌ترین مشکلات حضور در مسابقات برون مرزی می‌داند، او در 6 هفته باقی مانذه تا آغاز بازی‌های آسیایی خود را برای رسیدن به شرایط ایده آل آماده می‌کند.

به گزارش“آی دبلیو اسپورتس” ماندانا دهقان یکی از دوچرخه سواران خوش نام ایران است که به عنوان یک دختر لژیونر در امارات مشغول به فعالیت است.

ماندانا پس از کسب قهرمانی در نخستین مسابقات تایم تریل جاده در گفت‌وگو با “آی دبلیو اسپورتس” می گوید: نخستین بار است که در ایران مسابقه استقامت بانوان در سطح مسافت قهرمانی آسیا و بیش از 100 کیلومتر برگزار شد؛ از اینکه چنین مسابقاتی و در سطح بالا برگزار شد خوشحال هستم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

۶هفته فرصت تا رسیدن به آمادگی رقابت

از عملکردم راضی هستم با توجه به اینکه تقریبا 6هفته تا بازی‌های آسیایی فرصت داریم، برای رسیدن به پیک خودم زمان لازم را دارم و تمام تلاشم را به‌کار می‌گیرم تا نتیجه مطلوب و مدنظرم را کسب کنم.

عملکردهای غیرقابل پیش بینی اما تلاشی مضاعف

چون اولین تجربه حضور بانوان ایرانی در این رقابت‌ها است نمی‌توانم پیش بینی دقیقی از عملکردم داشته باشم. اینکه بانوان نیز می‌توانند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند اتفاق خوبی است و امیدوارم که بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نرخ ارز تاثیر مستقیم بر عملکرد ورزشکاران دارد

هنوز هم عضو تیم الاصیل امارات هستم ولی با توجه به اردوهای تیم ملی در اردوهای این تیم حضور پیدا نمیکنم؛ گران شدن نرخ ارز تاثیر مستقیم بر فعالیت‌های ما و شرکت در مسابقات دارد ، هم عوارض خروج خیلی بالا و هم نرخ خود ارز  گران شده است و کار را برای ما دشوار می‌کند.

با توجه به نرخ ارز هزینه شرکت در مسابقات دو برابر شده، سال‌‌های گذشته می‌توانستیم با هزینه شخصی در بعضی از مسابقات شرکت کنیم، اما درحال حاضر به هیچ وجه این امکان وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.