8
برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی

آخرین انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته ۲۵ مهر برگزار می شود

  • کد خبر : 70113
  • 19 مهر 1400 - 13:34
آخرین انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته ۲۵ مهر برگزار می شود
سومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بانوان امروز به پایان رسید و دور جدید تمرینات با انتخابی درون اردویی تیم ملی برای مشخص شدن ترکیب اصلی تیم برای مسابقات جهانی آغاز می شود.

به گزارش دختران قهرمان؛ تمرینات ملی پوشان کاراته کشورمان در سومین مرحله اردوی تیم ملی که از ۱۰ مهر ماه آغاز شده بود، صبح امروز به پایان رسید.

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی، چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی بانوان از عصر روز شنبه ۲۴ مهر ماه با انجام تست پی سی آر و قرنطینه آغاز می شود.

انتخابی درون اردویی تیم ملی برای مشخص شدن ترکیب اصلی تیم برای مسابقات جهانی نیز در دو مرحله رفت و برگشت طی روز های ۲۵ الی ۲۶ مهر ماه در مجموعه ورزشی کبگانیان تهران برگزار می شود.

پس از انجام انتخابی و مشخص شدن ترکیب اصلی تیم ملی کاراته بانوان جهت اعزام به مسابقات جهانی امارات، ملی پوشان بانوان از روز چهارشنبه ۲۸ مهر ماه تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر در آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهند کرد.

اردو های تیم ملی کاراته کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی کاراته در سال ۲۰۲۱ که طی روز های ۲۵ الی۳۰ آبان ماه در امارات و مسابقات آسیایی که از ۲۸ آذر الی یک دی ماه در قزاقستان برگزار میگردد، تشکیل می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.