13
مصدوم شد و به در بسته خورد

سایه بداقبالی بر سر مهدیس دوستی زاده

  • کد خبر : 70699
  • 28 مهر 1400 - 20:43
سایه بداقبالی بر سر مهدیس دوستی زاده
مهدیس دوستی زاده در پی یک آسیب‌دیدگی جدی، مجبور شد انتخابی تیم ملی کاراته را نیمه‌کاره رها کند. او عقیده دارد باید به او فرصت دیگری داده شود.

به گزارش دختران قهرمان؛ مهدیس دوستی زاده که چندی پیش در رقابت‌های کاراته انتخابی تیم ملی بزرگسالان جهت اعزام به مسابقات جهانی امارات در وزن ۶۱- کیلوگرم روی سکوی سوم قرار گرفته بود، به اردوی تیم ملی دعوت شد.

او در ادامه توانست به عنوان نفر اول از مرحله دوم انتخابی تیم ملی کومیته نیز عبور کند و در مسابقات بعدی با پیشی گرفتن از رقبایی چون شیما آل سعدی، فاطمه طرازپور و ملیکا احدی نفر اول وزن خودش شد.

دوستی زاده در دو مرحله رفت انتخابی درون اردویی هم پیروز وزن خود بود اما در مرحله اول دورِ برگشت، در دیدار اول با ملیکا احدی به دلیل اصابت ضربه سنگین از سمت احدی از ناحیه دهان و صورت دچار آسیب شد.

مهدیس دوستی زاده در گفت‌وگو با آی دبلیو اسپورتس گفت: من از تمام مسابقات انتخابی برای رقابت جهانی عبور کردم، بارها مسابقه دادم و همه شاهد تلاش و پیروزی من بودند اما به دلیل جراحت از ناحیه لب مجبور شدم در روز مسابقه برای مداوای جراحت خودم اقدام کنم.

کاراته کای دعوت شده به تیم ملی افزود: برای بخیه زدن مسابقه را ترک کردم و بازی‌ها نیمه کاره ماند یعنی دو دور مسابقه با علیپور و یک دور با احدی برگزار نشد. پزشک چند بار اعلام کرد که درست است نیاز به بخیه هست اما بعد از گذشت ۷ روز می‌توانی هم به تمریناتت برسی و هم مسابقه دهی.

دوستی زاده ادامه داد: من اصلاً با رزیتا علیپور مسابقه‌ای ندادم ولی او را به عنوان بازیکن نهایی اعلام کردند. چطور امکان‌پذیر است؟ این عادلانه نیست آن هم در شرایطی که فدراسیون کاراته مسابقات امیر مهدی زاده و کیوان بابان را به خاطر اینکه به کرونا مبتلا شده‌اند به تعویق انداخته است.

مهدیس همچنین گفت: من به سراغ سرمربی تیم ملی، خانم ارباب رفتم و به او گفتم که پزشک اجازه حضور در مسابقات را بعد از گذشت ۷ روز به من داده است و از او خواستم اگر امکان دارد انتخابی وزن من هم مثل رقابت دو بازیکن بخش مردان به تعویق بیفتد که ایشان با این موضوع مخالفت کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: روز بعد به مربی من این قول داده شد که اگر تا یک هفته آینده وضعیت مصدومیتم بهتر شد یک انتخابی بین من و رزیتا علیپور برگزار می شود اما متاسفانه بعد از گذشت چند روز عملی نشد و گفتند این شرایط برای ما فراهم نیست و ما ترکیب نهایی را اعلام کرده‌ایم.

دوستی همچنین گفت: بعد از صحبت‌های مداوم من را مجبور به ترک از اردوها کردند. من تا به الان در اردوها هیچ باختی نداشتم و این حق من است که در اردوها باقی بمانم و بتوانم با علیپور مسابقه دهم و شانس خودم را برای قرارگیری در ترکیب نهایی امتحان کنم.

مهدیس دوستی زاده همچنین معتقد است به دلیل طی کردن پروسه سنگین و طولانی انتخابی‌های مختلف این فرصت باید به او داده شود چرا که رزیتا علیپور فقط با دادن یک بازی در ترکیب نهایی قرار گرفته است.

او در پایان تاکید کرد: عادلانه نیست که مسابقه برخی بازیکنان که شرایط کاملاً یکسانی باهم داریم به تعویق بیفتد، اما برای من نه! فدراسیون برای اعلام ترکیب نهایی فرصت دارد، وضعیت مصدومیت من هم بهتر شده است اما چرا فدراسیون کاراته شرایطی را فراهم نمی‌کند که من بتوانم کار نیمه تمامم را کامل کنم؟!

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. با آرزوی سلامتی برای خانم دوستی اما بهتر نبود که از بقیه آسیب دیدگان هم مطلب بنویسید؟تا جایی که ما اطلاع داریم خانم طالبی هم در اردو آسیب دیدند امل توی سایت ازشون خبری ننوشتین

  2. ممنون از جوابدهیتون
    من هم در نظری که برای یکی دیگر از خبرهاتون نوشتم به این نکته اشاره کردم که به بازیکنان مختص اشاره نکنین و بقیه بازیکنان هم اشاره کنید که بنظرم شما به عنوان یکی از رسانه ورزش بانوان باید حداقل از تمام بازیکنان اطلاعات داشته باشید نه فقط بعضی بازیکنان خاص.اما در هر صورت آرزوی سلامتی برای خانم دوستی و خانم طالبی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.