18
مریم هاشمی از اولین نمایش سایپا راضی است

نظر سرمربی سایپا در مورد بازی دادن به لیبروی ۱۸ ساله

  • کد خبر : 71662
  • 13 آبان 1400 - 20:02
نظر سرمربی سایپا در مورد بازی دادن به لیبروی ۱۸ ساله
مریم هاشمی سرمربی تیم والیبال سایپا با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار امروز برابر جوانان زرتشتی یزد درباره بازیکنان تازه وارد تیمش صحبت کرد.

مریم هاشمی در گفتگو با دختران قهرمان درباره پیروزی امروز سایپا برابر جوانان زرتشتی یزد در هفته اول لیگ برتر والیبال زنان اظهار کرد: با وجود این که اولین بازی ما بود و اولین مسابقه همیشه چالش‌های خودش را دارد اما نمایش راضی کننده‌ای داشتیم و سایپا تیم برتر بازی امروز بود.

او ادامه داد: تیم یزد، تیم سخت‌کوشی بود اما برای ما دردسرساز نشد. شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که توانستیم همه بازیکنانمان را بازی بدهیم و این برای ما ارزشمند بود زیرا به درک بهتر از وضعیت بازیکنانمان در شرایط مسابقه، نیاز داریم.

سرمربی تیم والیبال سایپا همچنین گفت: نجمه عابدیان که از اکسون و سحر جباری که از شهرداری قزوین به ما پیوسته‌اند امروز برای ما بازی کردند و خوشحالم که فرصت استفاده از آن‌ها را در اولین بازی به دست آوردیم.

هاشمی با اشاره به استفاده از یک لیبروی ۱۸ ساله در ترکیب تیمش اذعان کرد: غزاله نوروزی چند سال است که با ماست و امروز برای سایپا به میدان رفت. زمان آن رسیده که او در لیگ برتر بازی کند و این یک فرصت بزرگ برای او و حاصل صبوری و تلاش یک بازیکن جوان است.

سایپا امروز در آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان در یزد، در سه ست پیاپی برابر جوانان زرتشتی این شهر پیروز شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=71662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.