10
گفتگو با سرمربی پیکان پس از هفته نخست لیگ برتر والیبال

رشیدی : برابر باریج اسانس مستحق امتیاز بودیم | پیکان جوان تر شده است

  • کد خبر : 71688
  • 14 آبان 1400 - 12:29
رشیدی : برابر باریج اسانس مستحق امتیاز بودیم | پیکان جوان تر شده است
نیلوفر رشیدی سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان پس از دیدار هفته نخست برابر باریج اسانس کاشان درباره این مسابقه صحبت کرد.

نیلوفر رشیدی در گفتگو با دختران قهرمان در رابطه با دیدار تیمش برابر باریج اسانس اظهار کرد: بازی با باریج اسانس برای دو تیم بازی سنگین اما یک نمایش جذاب و دیدنی از والیبال ایران بود. به تیم باریج اسانس بابت کسب این پیروزی تبریک می گویم و از بازیکنان پیکان هم بابت تلاشی که کردند قدردانی می کنم.

او ادامه داد: پیکان تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است اما نسبت به سال های گذشته، تیم جوان تری شده است و در بازی با باریج اسانس هم مستحق رسیدن به گیم پنجم و کسب حداقل یک امتیاز بودیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: این توان را داشتیم که بازی را به گیم پنجم بکشانیم و شانس کسب پیروزی در این بازی را به دست بیاوریم. اشتباهات فردی نفرات ما در مقاطعی از بازی سبب شد امتیازاتی را به حریف بدهیم و حریف ما هم از همین اشتباهات استفاده کرد.

رشیدی اذعان کرد: واضح است که باریج اسانس تیم باکیفیت و قدرتمندی است و شکست برابر این تیم برای ما ناامید کننده نیستیم. هنوز در ابتدای راه هستیم و نسبت به آینده پیکان خوشبین هستم.

وی با بیان این که پیکان هر سال مدعی بوده و امسال هم با همین تفکر وارد لیگ شده گفت: ما از شهریور درگیر تمرینات بدنسازی بوده ایم و برنامه ریزی دقیقی برای ورود به لیگ داشتیم و فصل خوبی برای پیکان پیش بینی می کنم.

سرمربی پیکان همچنین تاکید کرد: امسال 10 تیم در لیگ برتر والیبال زنان حضور دارند و این افزایش تیم ها، فرصت خوبی برای تعداد بیشتری از بازیکنان است که در لیگ برتر بازی کنند در حالی که در سال های گذشته گاهی بازیکنان زیادی به دلیل کاهش تعداد تیم ها، بیرون می ماندند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=71688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.