12
در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان

پیروزی بی دردسر ذوب آهن برابر ریف در دربی والیبال اصفهان

  • کد خبر : 72059
  • 17 آبان 1400 - 17:22
پیروزی بی دردسر ذوب آهن برابر ریف در دربی والیبال اصفهان
در دربی والیبال زنان اصفهان در لیگ برتر ، تیم ذوب آهن اصفهان در مصاف با تیم تازه لیگ برتری شده ریف پیروز شد و دومین برد فصل را کسب کرد.

به گزارش دختران قهرمان؛ دومین هفته از لیگ برتر والیبال بانوان امروز برگزار شد و در دربی اصفهان بین دو تیم ریف و ذوب آهن، این شاگردان فریبا صادقی بودند که 3 بر صفر پیروز میدان شدند.

ذوب آهن امروز در سالن امام علی اصفهان در ست نخست 25 بر 14 پیروز شد اما این برد را آسان به دست نیاورد. ریف تیمی جنگنده بود و در مقطعی از بازی از ذوب آهن پیش افتاده بود اما ذوب آهن کنترل بازی را به دست گرفت.

والیبال-بانوان-ذوب-آهن

ذوب آهن در ست دوم نیز با امتیاز 25 بر 11 حریف خود را شکست داد. در ست سوم، گاندوها با برتری 25 بر 15 کار را تمام کردند گرچه ریف در این ست، نمایش بهتری داشت و تا آخرین امتیاز، چهره تیمی تسلیم شده را به نمایش نگذاشت.

سبزهای اصفهان با این برد قاطع سه بر صفر، ضمن تحمیل دومین شکست به ریف، صاحب دومین پیروزی پیاپی شدند گرچه کار برای آنها تازه آغاز شده است.

ذوب آهن در نخستین هفته لیگ برتر والیبال زنان توانسته بود در اصفهان سه بر صفر مهرسان را شکست دهد. این تیم با حفظ استخوان بندی اصلی خود به دنبال تهدید سایپا قهرمان دو دوره اخیر لیگ است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.