13
در هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان رقم خورد

سومین شکست متوالی مس رفسنجان ؛ این بار برابر مهرسان

  • کد خبر : 72683
  • 27 آبان 1400 - 18:22
سومین شکست متوالی مس رفسنجان ؛ این بار برابر مهرسان
تیم والیبال مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان امروز در خانه به مهرسان باخت تا سومین شکست پیاپی در لیگ برتر را متحمل شود.

به گزارش دختران قهرمان؛ هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان امروز برگزار شد و در یکی از بازی‌ها مس رفسنجان در سالن ۹ دی این شهر میزبان مهرسان تهران بود.

در این بازی شاگردان آسیه پام که در ۲ بازی اخیر خود بازنده میدان بودند نیاز مبرمی به پیروزی بر میهمان داشتند و در مسابقه‌ای که در آن پیش هم افتاده بودند، سه بر یک شکست خوردند.

در این بازی مس در ست نخست 25 بر 22 به پیروزی رسید اما فشار مهرسان برای بازگشت، سبب شد تیم تهرانی در ست دوم در یک رقابت نفس گیر، 25 بر 23 پیروز میدان شود.

در ست سوم، در شرایطی که پیش بینی می شد مس دوباره برابر مهرسان قد علم کند باز هم این تیم تهرانی بود که بهتر عمل کرد و 25 بر 20 پیروز دست سوم شد.

در اوج حساسیت ست چهارم، تلاش تیم آسیه پام برای ایستادگی برابر شاگردان اعظم عیدی بی نتیجه بود و مهرسان این ست را هم 25 بر 18 به سود خود پایان داد.

مس رفسنجان، فصل را با پیروزی بر شهرداری ورامین آغاز کرد اما در ادامه در خانه برابر ستارگان فارس و در اصفهان برابر ذوب آهن و امروز هم برابر مهرسان، نتیجه را واگذار کرد.

مهرسان نیز در حالی امروز رفسنجان را دست پر ترک کرد که سهم این تیم از 3 بازی پیشین یک پیروزی در اصفهان برابر ریف و ۲ شکست برابر ذوب آهن و سایپا بود.

لیگ برتر والیبال زنان ۱۴۰۰ با حضور ۱۰ تیم به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. سایپا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.