9
در مهم ترین بازی هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان

ذوب آهن در تهران برابر پیکان به پیروزی رسید

  • کد خبر : 72687
  • 27 آبان 1400 - 18:15
ذوب آهن در تهران برابر پیکان به پیروزی رسید
 در مهم‌ترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان امروز تیم ذوب آهن اصفهان در تهران پیکان را شکست داد و در صدر باقی ماند.

به گزارش دختران قهرمان؛ هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان امروز با ۵ بازی به انجام رسید اما در مهم‌ترین مسابقه ذوب آهن در تهران پیکان را شکست داد و پیروزی بزرگ هفته را به نام خود ثبت کرد.

در این بازی شاگردان فریبا صادقی در خانه والیبال تهران توانستند ۳ بر یک میزبان خود را شکست دهند و با کسب چهارمین پیروزی پیاپی در صدر باقی بمانند.

در ست نخست بازی پیکان، ذوب آهن را غافلگیر کرد و ۲۵ بر ۱۷ این تیم را شکست داد اما در ست دوم، ذوب آهن به بازی برگشت و ۲۵ بر ۱۶ از سد حریف گذشت.

در ست سوم برتری ذوب آهن ادامه یافت و این تیم با برتری ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی نزدیک‌تر شد. ست چهارم بازی اما زیباترین بخش بازی بود.

پیکان در این ست بی محاباتر بازی کرد و حتی تا امتیاز ۲۲ پیش آمد اما تجربه بر جوانی غلبه کرد و برتری ۲۵ بر  ۲۲ پیروزی نهایی را برای ذوب آهن رقم زد.

الهه پورصالح بازیکن سابق پیکان امروز برابر تیم پیشین خود قرار گرفت و آخرین پوئن بازی و پیروز کننده ذوب آهن را برای تیم اصفهانی و علیه تیم سابقش به دست آورد.

فرانک بابلیان کاپیتان ذوب آهن با جای خالی‌های دیدنی و هوشمندانه و فاطمه عنایت بازیکن جوان و کاشانی ذوب آهن نقش مهمی در این پیروزی داشتند.

در ترکیب پیکان، جوانان این تیم روز خوبی را سپری کردند و تیمی کاملاً محترم بودند. فاطمه امینی و بازیکن خوش آتیه‌ای به نام رؤیا فرخی در کنار تجربه مفید فاطمه حسنی، چهره‌ای زیبا از پیکان ۱۴۰۰ به نمایش گذاشتند.

پیکان پس از ۲ پیروزی پیاپی در ورامین و شیراز، باز هم در خانه شکست خورد. تیم نیلوفر رشیدی در هفته نخست نیز در تهران به باریج اسانس باخته بود.

این مسابقه به همت فدراسیون والیبال برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر والیبال بانوان به صورت زنده و بر بستر وب، پخش زنده شد.

لیگ برتر والیبال زنان ۱۴۰۰ با حضور ۱۰ تیم به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. سایپا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.