14
در هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان رخ داد

لبخند پیروزی بر لب مس رفسنجان با غلبه بر ریف اصفهان

  • کد خبر : 72922
  • 01 آذر 1400 - 18:50
لبخند پیروزی بر لب مس رفسنجان با غلبه بر ریف اصفهان
مس رفسنجان سرانجام به دومین پیروزی خود در لیگ برتر والیبال زنان دست یافت. این پیروزی با غلبه بر ریف در اصفهان به دست آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان؛ هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان امروز با ۵ بازی دنبال شد که در یکی از بازی‌ها در اصفهان، تیم ریف اصفهان برابر میهمان خود مس رفسنجان شکست خورد.

در این بازی در سالن امام علی (ع) اصفهان، تیم تحت هدایت سعیده جعفری برای پنجمین بار پیاپی مغلوب شد و در ۳ ست، بازی را به مس رفسنجان با مربیگری آسیه پام واگذار کرد.

ریف در ست‌های اول و دوم، مبارزه‌ای جانانه با میهمان خود داشت و از پیروزی در این ۲ ست دور نبود اما آخرین امتیازات از آن مس رفسنجان شد که نیاز مبرمی به برد احساس می‌کرد.

در ست نخست مس رفسنجان ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد و در ست دوم، جایی که پاشنه آشیل این تیم در بازی‌های گذشته بود برتری را ۲۵ بر ۲۳ از آن خود کردند.

تلاش جانانه ریف در این دوست به شکست انجامید و ریف با تیمی تحلیل رفته هم از نظر بدنی و هم روانی قدم به ست سوم گذاشت و ۲۵ بر ۱۲ بازنده شد و این، پایان بخش مسابقه اصفهان بود.

مس رفسنجان که پس از برد هفته نخست برابر شهرداری ورامین دیگر رنگ پیروزی را ندیده بود در پنجمین بازی دوباره با لبخند موفقیت رودررو شد اما اوضاع برای تیم جوان ریف در بعد نتیجه‌گیری خوب پیش نمی‌رود.

صدف صالحی دیدار ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان در لیگ برتر والیبال بانوان

ریف اصفهان گرچه تیمی بازنده در هر پنج بازی خود بوده اما از اعتماد ریف به دختران جوان عمدتاً بومی استان اصفهان نباید به سادگی گذشت. ریف در حال خدمتی تمام‌قد به والیبال ایران است.

لیگ برتر والیبال زنان با حضور ۱۰ تیم به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و سایپا در فصل گذشته قهرمان این مسابقات بوده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.