14
حضور دکتر جوادی در تمرین تیم فوتبال بادرود

تلاش بادرود برای ورود به سطح اول فوتبال زنان کشور

  • کد خبر : 73170
  • 04 آذر 1400 - 17:10
تلاش بادرود برای ورود به سطح اول فوتبال زنان کشور
باشگاه بادرود در تلاش است با حضور در لیگ دسته اول فوتبال زنان، حضور در لیگ برتر و سطح اول فوتبال بانوان کشور را تجربه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” با توسعه فوتبال زنان در ایران، شنیدن نام های تازه نظیر بادرود در عرصه تیمداری در فوتبال بانوان خوشحال کننده و امیدبخش است.

تمرین عصر چهارشنبه تیم فوتبال بادرود در لیگ دسته اول فوتبال زنان ایران، با حضور دکتر جوادی مدیر‌ عامل باشگاه همراه بود. حضوری که با گفتگوی صمیمی اعضای تیم با مدیر عامل باشگاه توام شد.

دکتر جوادی پس از نظاره گر بودن تمرینات دختران بادرود ضمن خسته نباشید پای گفته‌ها و دغدغه‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم  نشست و درد‌دل‌هایشان را شنید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه بادرود تهران، پس از گفته‌های اعضای کادر فنی و‌ بازیکنان، مدیر‌عامل باشگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مربیان و تلاش‌های بازیکنان هدف و برنامه باشگاه بادرود را حضور قدرتمند در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر دانست و حمایت کامل خود و هیأت مدیره را از تیم فوتبال بانوان اعلام کرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های باشگاه و تلاش‌های صورت گرفته در راستای فراهم کردن شرایط استاندارد برای تیم فوتبال بانوان اذعان کرد:« کادر مدیریتی باشگاه تمام تلاش خود را برای موفقیت دختران بادرود به کار گرفته و ضمن ایجاد شرایط مناسب از کادر فنی و بازیکنان می‌خواهیم که تنها دغدغه‌شان مسائل فنی و نتیجه گیری باشد و مدیریت باشگاه در جهت حل و اداره دیگر مباحث تلاش خواهد کرد»

دکتر جوادی در پایان از هیأت فوتبال استان تهران، علی‌الخصوص زحمات و همکاری‌های سرکار خانم‌ها هاشمی و نصیری کمال قدردانی و ابراز امیدوای کردند تیم بادرود نماینده شایسته‌ای برای استان تهران در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور باشد.

فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال زنان ایران اوایل زمستان 1400 آغاز خواهد شد و بادرود تلاش می کند جواز حضور در فصل آتی لیگ برتر فوتبال را به دست بیاورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.