13
قاضی زاده، تقی پور و جعفری زاده

سه دختر کاتارو آماده رقابت در کاتای تیمی ۲۰۲۱ آسیا

  • کد خبر : 74220
  • 24 آذر 1400 - 13:17
سه دختر کاتارو آماده رقابت در کاتای تیمی ۲۰۲۱ آسیا
رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در قزاقستان در راه است و ۳ کاتاروی شاخص و باتجربه ایران آماده رقابت در کاتای تیمی این مسابقات هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در قزاقستان برگزار می‌شود و کاتای تیمی بانوان ایران نیز در این رویداد حضور دارد.

نجمه قاضی زاده، الناز تقی پور و شادی جعفری زاده ۳ دختر کاتاروی ایران هستند که در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان در کاتای تیمی بانوان روی تاتامی می‌روند.

نکته ویژه در مورد این سه کاتارو، تجربه بالای آنها و حضور آنها در میادین جهانی و آسیا در ۱۰ سال گذشته است به طوری که آنها یک تیم هماهنگ و یکدست به نظر می‌رسند.

به عبارت دیگر کاتای تیمی زنان ایران در سلطه آنها قرار دارد گرچه به نظر می‌رسد تیم ملی پس از مسابقات آسیایی قزاقستان باید خود را آماده میدان دادن به جوانان کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آفرین به تیم کاتا تیمی ایران.سر کار خانمها الناز تقی پور.نجمه قاضی زاده.شادی جغفر زاده.این تیم اولین تیمی بود در ایران که مقام سوم جهانی را در مسابقات آلمان کسب نمود و بیشترین مدالهای آسیایی را بدست آوردن و الان به یه تیم با تجربه تبدیل شدن/

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.