12
آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال زنان

جوانان زرتشتی صفر ستارگان فارس ۳ | صعود یک پله‌ای در یزد

  • کد خبر : 75631
  • 14 دی 1400 - 20:04
جوانان زرتشتی صفر ستارگان فارس ۳ | صعود یک پله‌ای در یزد
در آخرین دیدار از هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال زنان، تیم ستارگان فارس در زمین تیم جوانان زرتشتی یزد پیروز شد و جای مهرسان در رده ششم جدول را گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پرونده هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال بانوان امروز بسته شد و تیم والیبال زنان ستارگان فارس برنده جدال برابر جوانان زرتشتی یزد شد.

در این بازی در سالن یگانگی یزد، ستارگان فارس با هدایت مریم پرهیزگاری نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی و جبران مافات نتایج اخیر داشت و در این راه گرچه به سختی، اما موفق بود.

ستارگان فارس امروز در حالی موفق شد میزبانش را ۳ بر صفر شکست دهد که به جز ست سوم، در دوست دیگر بازی زجر کشید تا برد و میزبان فاصله زیادی تا برد نداشت.

ستارگان-فارس-در-لیگ-برتر-والیبال-زنان

در ست نخست تیم جوانان زرتشتی یزد قصد شکست نداشت و ۲۶ امتیاز هم از ستارگان فارس گرفت اما ۲۸ بر ۲۶ تسلیم شد.

در ست دوم باز هم رقابت بین دو تیم نزدیک و نفس گیر بود و این بار هم حادثه برای جوانان زرتشتی یزد تکرار شد. آنها تا امتیاز ۲۵ پیش آمدند و ۲۵ بر ۲۷ شکست خوردند.

تیم بی روحیه و غمگین جوانان زرتشتی در ست سوم نای جنگیدن نداشت. این را نتیجه ۲۵ بر ۱۴ در ست سوم نشان می‌داد تا ۳ امتیاز این بازی به تیم ستارگان فارس برسد.

شیرازی‌ها با این پیروزی با جهشی یک پله‌ای به رده ششم جدول رسیدند و مهرسان را که در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی گرفته به رده هفتم جدول ۱۰ تیمی لیگ برتر والیبال زنان فرستادند.

ستارگان فارس در نیم فصل زینب گیوه را از دست داد اما ساحله معصومی در پست سرعتی زن و نگار ناظمی در پست پشت خط زن را جذب کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.