11
دختر پرنده به کلمبیا خواهد رفت

کسب سهمیه دوومیدانی جوانان جهان توسط سارینا ساعدی

  • کد خبر : 75862
  • 20 دی 1400 - 19:40
کسب سهمیه دوومیدانی جوانان جهان توسط سارینا ساعدی
سارینا ساعدی پرنده جوان دوومیدانی ایران در ماده پرش سه گام حد نصاب ورود به مسابقات دوومیدانی جوانان جهان در کلمبیا را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانسارینا ساعدی استعداد شاخص دوومیدانی ایران در ماده پرش سه گام قادر خواهد بود در مسابقات جوانان جهان در کلمبیا شرکت کند.

حد نصاب‌های ورودی مسابقات دوومیدانی جوانان جهان در کلمبیا (۱۰ تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۱) امروز اعلام شد و بدین ترتیب سارینا ساعدی نخستین ورزشکاری است که ورودی این مسابقات را در دست دارد.

سارینا روز ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در جریان مسابقات دوومیدانی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور در خرم آباد ۱۲ متر و ۸۸ سانتی متر پرید و اکنون با همین رکورد، سهمیه جهانی را به دست آورده است.

این پرش، ۳ سانتی متر بیشتر از حد نصاب ۱۲٫۸۵ متری است که امروز از سوی فدراسیون جهانی دوومیدانی برای ورود به کلمبیا ۲۰۲۲ اعلام شده است.

ورزشکاران ایرانی تا ۳ هفته مانده به آغاز این مسابقات، فرصت کسب سهمیه کلمبیا را دارند و از این رو، ممکن است ایران بتواند سهمیه‌های بیشتری را در دوومیدانی زنان از آن خود کند.

ساعدی جوان در تازه‌ترین موفقیت خود هفته گذشته در مسابقات داخل سالن باشگاه‌های کشور رکورد ملی که متعلق به خودش بود را ارتقا بخشید.

هدایت سارینا ساعدی را زهرا نبی زاده از قهرمانان اسبق دو و میدانی بانوان ایران بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.