11

آویشن باقری و نقره دانشجویان جهان: به نقره راضی نبودم

  • کد خبر : 7591
  • 02 مرداد 1397 - 21:01
آویشن باقری و نقره دانشجویان جهان:  به نقره راضی نبودم

ملی پوش کاراته بانوان ایران بعد از کسب نایب قهرمانی رقابت های دانشجویان جهان گفت: من تمام تلاشم را انجام دادم که بتوانم به مدال طلا برسم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آویشن باقری کاراته کای آینده دار ایران در مسابقات کاراته دانشجویان جهان به مدال نقره رسید. او یکی از 4 دختر مدال آور ایران در این تورنمنت بود که البته دست هیچ یک از دختران ما به طلا نرسید.

آویشن باقری، نایب قهرمان کاراته دانشجویان جهان در گفت وگو با آی دبلیو اسپورتس درباره این رقابت ها و مدال نقره اش گفت: مسابقه های دانشجویان فقط برای دانشجویان کاراته کا و تا رده سنی 26 سال بود و افرادی که خارج از این شرایط بودند نمی توانستند در رقابت ها شرکت کنند بنا بر این شرکت کنندگان جوان و بعضا سرسختی در این مسابقات حاضر بودند.

باقری درباره رقابت نهایی خود در فینال این مسابقه ها گفت:مبارزه نهایی من برابر حریفی از ژاپن که میزبان بود برگزار شد. به هرحال او نماینده کشور میزبان بود و جو سالن هم به نفع او بود اما من می توانستم شرایط را تغییر بدهم و دلیل باختم این نبود.

او ادامه داد: من بارها با حریفان ژاپنی مبارزه کردم و آن ها را شکست دادم. این باخت به دلیل ترس از اسم حریف نبود و اگر نقره گرفتم به خاطر عملکرد فنی خودم بوده است و نه شرایط میزبانی حریف ژاپنی.

باقری در پایان گفت: با تمام وجود به دنبال مدال طلا بودم و به مدال نقره راضی نبودم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و دو بر صفر باختم تا به مدال نقره برسم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.