12
بالاتر از ریف اصفهان

طیف تهران قهرمان سافت بال بانوان کشور شد

  • کد خبر : 76591
  • 06 بهمن 1400 - 13:30
طیف تهران قهرمان سافت بال بانوان کشور شد
تیم سافت بال بانوان طیف تهران به مقام قهرمانی لیگ سافت بال زنان کشور رسید. این تیم در بهبهان، جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات سافت بال بانوان کشور روز سه شنبه ۵ بهمن در بهبهان به پایان و تیم طیف تهران به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.

در رقابت برای قهرمانی تیم طیف تهران که از باشگاه‌های باسابقه و مطرح سافت بال و بیس بال ایران به شمار می‌رود توانست به راحتی بالاتر از تیم‌های ریف اصفهان و اورگانا میناب قرار گیرد.

طیف تهران ابتدا ریف اصفهان را با درخشش ضحی شهری پیچر خود،  ۱۲ بر صفر و سپس اورگانا میناب را ۱۸ بر صفر شکست داد. اورگانا نیز در دیدار برابر ریف ۲۶ بر ۱۷ تن به شکست داد.

در بازی طیف تهران و اورگانا، هدیه حیدری پیچر زاهدانی این تیم و طناز بیگلویی با یک تریپل و یک دبل و همچنین مائده رهبری با ۲ دبل، روز درخشانی را سپری کردند. طیف در این بازی ۳۰ ران گرفت.

سمیه شریفی، شکوفه شفیعی، شکوه سیف الهی، الهه مولادوست، ستاره سهیلی و زیبا صفری به عنوان داور، این مسابقات را قضاوت کردند.

بازیکنان تیم سافت بال طیف تهران

شیوا جان نثاری لادانی (مربی/بازیکن)، فاطمه زمانی یسار، مریم علی اکبر، مائده رهبری، فاطمه ترک، نگار خانی، هدیه حیدری، ضحی شهری، شیوا جهانگرد، شکیبا اسدی ملاردی، عطیه جرجانی، اکادینا به دال داوود، فائزه صداقت پیشه، رضوان الوندی، طناز بیگلویی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.