9
پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر روئینگ بانوان

تکرو صدر نشین، افق ورزش و دانشگاه ازاد در جایگاه دوم و سوم

  • کد خبر : 76847
  • 11 بهمن 1400 - 13:45
تکرو صدر نشین، افق ورزش و دانشگاه ازاد در جایگاه دوم و سوم
نیم‌فصل نخست لیگ برتر روئینگ با صدرنشینی باشگاه تِکرو با ۹۳ امتیاز به پایان رسید. تیم‌های افق ورزش با ۷۱ امتیاز و دانشگاه آزاد با ۶۹ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در ادامه لیگ برتر قایقرانی روئینگ بانوان برگزاری مسابقات مسافت ۲۵۰ متر ادامه پیدا کرد و تیم‌های برتر مشخص شدند.

تیم های حاضر در مواد روئینگ تک‌نفره ۲۵۰ متر سبک و سنگین‌وزن، روئینگ تک‌نفره ۵۰۰ متر سبک و سنگین‌وزن، روئینگ دونفره ۵۰۰ متر و امدادی ۴ در ۲۵۰ متر به رقابت پرداختند.

در مسابقه روئینگ تک نفره سنگین‌وزن ۲۵۰ متر فاطمه مجلل از دانشگاه آزاد با زمان ۵۳.۱۱ ثانیه، هانیه بیداد از تکرو با زمان ۵۴.۵۶ ثانیه و پریسا احمدی از افق ورزش با زمان ۵۵.۷۱ ثانیه اول تا سوم شدند.

در مسابقه روئینگ تکنفره سبک‌وزن ۲۵۰ متر نازنین ملایی از تکرو با زمان ۵۳.۱۴ ثانیه، زینب نوروزی از افق ورزش با زمان ۵۳.۸۱ ثانیه و حمیرا برزگر از دانشگاه آزاد با زمان ۵۷.۳۹ ثانیه اول تا سوم شدند.

در مسابقه روئینگ امدادی ۲۵۰ متر تیم افق ورزش با ترکیب کیمیا زارعی، پریسا احمدی، سما حشمدار و زینب نوروزی با زمان ۳:۳۶.۷۲۰ دقیقه، تیم تِکرو با ترکیب نازنین ملایی، شکیبا وقوفی، مهسا جاور و سعیده امیرشکری با زمان ۳:۳۹.۱۸۰ دقیقه و تیم دانشگاه آزاد با ترکیب هانیه خورسند، حمیرا برزگر، فاطمه مجلل و مریم امیدی‌پارسا اول تا سوم شدند.

بر این اساس تکرو با ۹۳ امتیاز صدر نشین نیم‌فصل نخست لیگ برتر روئینگ شد. این مسابقات با قرار گیری تیم‌های افق ورزش با ۷۱ امتیاز و دانشگاه آزاد با ۶۹ امتیاز در رده های دوم و سوم به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76847
  • نویسنده : نگین مهدیون
  • ارسال توسط :
  • منبع : سایت فدراسیون قایقرانی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.