13
گفتگو با مربی برتر مسابقات انتخابی کاراته

چالاکی : سعی کردم بهترین باشم | امیدوارم عملکردم دیده شود

  • کد خبر : 77765
  • 22 بهمن 1400 - 19:27
چالاکی : سعی کردم بهترین باشم | امیدوارم عملکردم دیده شود
فاطمه چالاکی تاکید کرد همیشه سعی کرده بهترین باشد و اکنون امیدوار است پس از کسب عنوان مربی برتر مسابقات انتخابی تیم ملی ، عملکردش دیده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فاطمه چالاکی به عنوان مربی برتر این دوره از مسابقات کاراته، که در بهمن ماه برگزار شد، انتخاب شد.

او در این مورد گفت: سطح کیفی رقابت‌ها بالا بود، از پنج وزن شرکت‌کننده در رقابت‌ها، دو فینالیست در وزنهای ۶۱-  و ۶۸-  کیلوگرم داشتیم، که هر دوی آن‌ها موفق به کسب مدال طلا شدند. در وزن ۵۵- کیلوگرم نیز مدال برنز را کسب کردیم.

مربی برتر ادامه داد: برای این رقابت‌ها برنامه‌ریزی منظمی داشتیم، پیش‌بینی‌هایمان این بود که در سه وزن فینالیست داشته‌باشیم اما بنا به دلایلی نشد.

فاطمه چالاکی افزود: تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته بودیم چرا که بانوان کاراته کا سال آینده در مسابقات کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی شرکت خواهند کرد و باید از حالا آماده شویم.

چالاکی همچنین افزود: از سه بازیکن‌مان که موفق به کسب مدال شدند، فاطمه سعادتی در دوره گذشته بازی‌های آسیایی قزاقستان حضور داشت، مبینا کاویانی نیز، مدال برنز انفرادی مسابقات آسیایی و برنز لیگ جهانی را در کارنامه داشت.

او ادامه داد: شاهرخی نیز مدال برنز لیگ جهانی جوانان را به دست آورده بود. بازی‌کنان باتجربه‌ای بودند و باید با آنالیز تک‌تک حریفان شان جلو می‌رفتیم، که خدا را شکر درنهایت موفقیت حاصل شد.

این مربی در ادامه بیان کرد: از سال ۲۰۰۹ تا به امروز باشگاه چالاکی، توانسته در مسابقات آسیایی و جهانی از رده‌های پایه تا بزرگسالان که فدراسیون اعزام کرده است، نماینده داشته باشد. این باشگاه در سال‌های گذشته از پنج وزن بزرگسال سه وزن ملی‌پوش در اختیار داشته است.

چالاکی در پایان گفت: خدا را شکر در مدت دو سال و نیم گذشته که از دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی کردم و به جرگه مربیان پیوسته‌ام، در تمام رده‌های سنی که فدراسیون مسابقات انتخابی تیم‌ملی و کاراته‌ وان برگزار کرده در سکوی اول حضور داشتم. همیشه سعی کردم بهترین باشم و ان‌شاءالله که عملکردم دیده شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.