10
بانوی اول شطرنج به صف مادران پیوست

سارا خادم الشریعه در کانادا مادر شد

  • کد خبر : 79174
  • 15 اسفند 1400 - 9:21
سارا خادم الشریعه در کانادا مادر شد
سارا خادم الشریعه بانوی اول شطرنج ایران فرزند پسرش را در کانادا به دنیا آورده و به جمع مادران ورزش ایران پیوسته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” سارا خادم الشریعه بانوی اول شطرنج ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی شطرنج در کانادا فرزندش را به دنیا آورده است.

این اتفاق در سکوت کامل رخ داده است و در صفحه شخصی این شطرنج باز جهانی، هیچ نشانی از بارداری یا مادر شدن به چشم نمی‌خورد.

به نظر می‌رسد خادم الشریعه تصمیم گرفته در ایام بارداری دور از فضای ورزش و همچنین رسانه‌های اجتماعی باشد و به همین دلیل است که خبر مادر شدن او، خبری غیرمنتظره برای علاقه‌مندان به ورزش بود.

خادم الشریعه که تا رده سیزدهم رده بندی جهانی شطرنج هم بالا رفته اکنون در مسئولیت تازه‌ای قرار دارد گرچه تولد فرزند او در کانادا احتمالا موضع گیری‌های متفاوتی خواهد داشت.

با گریزی به موضوع پدر شدن رامبد جوان در کانادا و موضع‌گیری در برابر او درباره این که چرا فرزند او در ایران به دنیا نیامده، تولد فرزندان سلبریتی های هنری و ورزشی در خارج از ایران، محل مناقشه است.

سارا اما به عنوان دختر بااخلاق و دور از حاشیه ورزش ایران شناخته می‌شود. او حتی در مقطعی که صحبت از خداحافظی از تیم ملی و ادامه فعالیتش در خارج از ایران بود، این مسئله را تکذیب و اعلام کرد که قرار نیست جایی برود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.