3
دوران جدید برای بادرود در راه است

تصویب هیئت مدیره : حضور قدرتمند بادرود در لیگ برتر

  • کد خبر : 81125
  • 19 اردیبهشت 1401 - 14:52
تصویب هیئت مدیره : حضور قدرتمند بادرود در لیگ برتر
هیئت مدیره باشگاه بادرود تهران تصویب کرد تیم فوتبال بادرود در لیگ برتر فوتبال زنان 1401 با قدرت و با حمایت هیئت مدیره حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هیئت مدیره باشگاه بادرود پس از جلسه خود مصوب کرد از تیم فوتبال زنان این باشگاه برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان حمایتی تمام قد صورت گیرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی باشگاه بادرود، طبق مصوبات آخرین جلسه مدیریتی باشگاه؛  مدیرعامل، رییس هیات‌مدیره و بقیه اعضا نسبت به حضور پر قدرت در لیگ برتر اتفاق نظر داشته و از کادر اجرایی باشگاه خواستار فراهم کردن تمامی شرایط جهت این مهم شدند.

اعضای محترم هیات مدیره با بررسی تمامی شرایط حضور در کورس قهرمانی را هدف باشگاه برای اولین تجربه در لیگ برتر تعیین کردند.

در جلسه مذکور گزینه‌های هدایت تیم بادرود در لیگ برتر نیز مطرح شد که به زودی به ترتیب الویت با افراد مدنظر مذاکره انجام خواهد شد و در صورت توافق، سرمربی و اعضای کادر فنی به طور رسمی معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است از اواسط خرداد ماه تمرینات و تست‌گیری باشگاه جهت حضوری مقتدرانه در فصل آینده لیگ برتر فوتبال بانوان آغاز شده که  زمان و مکان دقیق آن هم از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتسب به باشگاه بادرودتهران اعلام می‌گردد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.