6
تمجید سرمربی ملوان از باتجربه‌ها و شخص پژمان نوری

معصومه جهانچی و ملوان | می‌توانستند بالانشین باشند اما …

  • کد خبر : 82035
  • 29 خرداد 1401 - 13:38
معصومه جهانچی و ملوان | می‌توانستند بالانشین باشند اما …
معصومه جهانچی سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان درباره عملکرد تیمش در لیگ برتر فوتبال زنان و حمایت باشگاه ملوان توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” لیگ برتر فوتبال زنان در حالی پایان یافت که ملوان، قوی سپید زیبای انزلی فصل را با رتبه ششم در میان 12 تیم به پایان رساند.

تیم معصومه جهانچی از 66 امتیاز ممکن، صاحب 36 امتیاز شد که 6 امتیاز کمتر از تیم رده چهارمی البرز بود. این عملکرد حاصل 11 برد و 3 تساوی و البته 8 شکست بود.

معصومه جهانچی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره عملکرد ملوان در فصل اخیر لیگ برتر فوتبال زنان اظهار کرد: هدف‌گذاری ما در ابتدای فصل قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول بود و با تمام توان برای آن تلاش کردیم.

وی افزود:  ملوان برای یارگیری دیر اقدام کرد. بیشتر بازیکنانی که قصد جذبشان را داشتیم با تیم‌های دیگر قرارداد بسته بودند و این شرایط توفیقی اجباری بود برای این که تیم جوان‌تری ببندیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان گفت: ملوان این ظرفیت را داشت که در بین 4 تیم بالای جدول باشد اما این که چرا این هدف محقق نشد مستقیماً به میانگین سنی و میزان خودباوری جوانان ما و شاید اشتباهاتی از سوی من باز می‌گردد.

جهانچی عنوان کرد: لیگ ما لیگی طولانی‌مدت بود و این به ملوان صدمه زد افزون بر این که تعدادی از نفرات ما در نیم‌فصل به دلیل آسیب‌دیدگی از تیم دور شدند و این کار ملوان را سخت‌تر کرد.

او در ادامه تاکید کرد: باید پذیرفت که این فوتبال است و اتفاقات غیرمترقبه مثل مصدومیت گاهی گریبان گیر می‌شود چنان‌که در مقاطعی از فصل تمام تیم را در تمرین و کنار هم نداشتیم و این به تیمی که می‌خواهد در جمع چهار تیم برتر باشد آسیب می‌زند.

معصومه جهانچی نقطه قوت ملوان ۱۴۰۰ را حمایت تمام و کمال باشگاه و شخص پژمان نوری از تیم زنان دانست و گفت: کمبودی نداشتیم و باشگاه ملوان در پشتیبانی و پرداخت‌ها کاملاً منظم و متعهد و حرفه‌ای عمل کرد.

وی بابیان اینکه ملوان از بازیکنان آکادمی خود که آینده فوتبال گیلان و ایران هستند بهره برد گفت: روی دختران جوانمان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و آن‌ها پاسخ این حمایت از سوی ملوان را خواهند داد.

جهانچی افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که یکفصل با تمام توان در خدمت تیم بودند. تمرینات متوالی و دور بودن از خانواده را به جان خریدند و کم نگذاشتند و این برای من و برای باشگاه ملوان ارزشمند است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان اذعان کرد: از بازیکنان جوان ما نظیر کیمیا کافی، مائده بیرنگ و نسترن محمدخانی در آینده بیشتر خواهید شنید. هلیا پیل تن نیز امسال پس از یک مصدومیت جدی به تیم ما پیوست و نتوانست آن‌طور که در تیم ملی نوجوانان با ما بود، عمل کند اما او نیز یکی از چهره‌های خوش آتیه برای فوتبال ماست.

مربی خوشنام گیلان همچنین گفت: پگاه نوری، صفورا جعفری و پروین فرهادی مثلث تجربه و اثربخشی ملوان را تشکیل دادند. در خط دفاعی و میانی بالانس خوبی داشتیم، هادیه کر بازیکن ملی ما بود و زهرا حاتم نژاد هم با اضافه شدن به تیم، به ملوان کمک خوبی کرد.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد بهتر در فصل آینده لیگ برتر از حمایت باشگاه ملوان از فوتبال زنان، بدون تبعیض نسبت به تیم مردان قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.