17

زهرا موسوی: تخلف در روند انتخابی تیم های ملی محرز شود پیگیری می کنیم

  • کد خبر : 8296
  • 13 مرداد 1397 - 15:52
زهرا موسوی: تخلف در روند انتخابی تیم های ملی محرز شود پیگیری می کنیم

به گزارش “آی دبیلو اسپورتس” ؛ زهرا سادات موسوی در حاشیه اردوی آمادگی تیم ملی گلبال که به میزبانی مشهد برگزار شد اظهار کرد: هر دوره‌ای که ما مسابقات مهمی مانند بازی‌های پارا آسیایی را پشت سر می گذاریم بیشتر با نقاط ضعفمان آشنا می‌شویم، بنابراین در جهت جبران آن تلاش می کنیم. مدیرکل دفتر […]

به گزارش “آی دبیلو اسپورتس” ؛ زهرا سادات موسوی در حاشیه اردوی آمادگی تیم ملی گلبال که به میزبانی مشهد برگزار شد اظهار کرد: هر دوره‌ای که ما مسابقات مهمی مانند بازی‌های پارا آسیایی را پشت سر می گذاریم بیشتر با نقاط ضعفمان آشنا می‌شویم، بنابراین در جهت جبران آن تلاش می کنیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان درخصوص رشته های اعزامی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در بخش بانوان گفت: بانوان ورزشکار نابینا در دو و میدانی، شطرنج و گلبال اعزام می شوند ما سال های گذشته این تعداد بانو اعزامی را نداشتیم امسال نسبت به دوره قبل رشدقابل توجهی را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: ما برای ورزشکاران سرمایه گذاری و امکانات در اختیار آنها قرار دادیم و با انگیزه بالایی که خود آنها داشتند این تیم خوب را تشکیل دادیم با توجه به اینکه دور قبل بازی‌های پارا آسیایی عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند امیدواریم خوش‌رنگترین مدال این دوره را کسب کنند.

موسوی با اشاره به اینکه حضور در مسابقات مختلف باعث پیشرفتمان می‌شود گفت: امسال سال خوبی داشتیم پیش بینی مدال های زیادی در بخش بانوان داریم البته میدانیم رقبای ما تلاش مضاعف دارند؛ با توجه به سهمیه که در اختیار بانوان بود ما نفراتی که بیشترین شانس کسب مدال‌آوری را داشتند اعزام خواهیم کرد در بخش جوانان نیز به همین شکل خواهد بود.

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اردوها به صورت منسجم برگزار می‌شود و سعی کردیم در این دوره از مربیان خارجی که نسبت به مربیان داخلی عملکرد بهتری داشتند استفاده کنیم، در هر استانی که اردو ها برگزار شد سعی کردیم حضور داشته باشیم وشاهد فعالیت آنها باشیم.

موسوی بیان کرد: به انتخاب بازیکنان جهت اعزام به مسابقات آسیایی نظارت داریم اما کمیته فنی فدراسیون‌ها باید پاسخگو باشند و اگر تخلفی محرز شود حتما پیگیری می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.