6
ثابت کردند که اتفاقی قهرمان نشدند

قهرمانان سه ستاره کاراته وان چه کسانی بودند؟

  • کد خبر : 82983
  • 23 تیر 1401 - 14:10
قهرمانان سه ستاره کاراته وان چه کسانی بودند؟
مرحله پایانی از سومین دوره مسابقات لیگ کاراته وان برگزار شد و چهار کاراته کا،موفق به کسب عنوان قهرمانی در تمام مراحل لیگ شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” سومین دوره مسابقات لیگ کاراته وان، بیست و یکم تیر ماه در زنجان به پایان رسید و نفرات برتر کاتا و کومیته معرفی شدند که در این بین، چهار کاراته کا در هر سه مرحله، مدال طلا کسب کردند.

در کاتا انفرادی نونهالان، دینا صفری از استان تهران که از مرحله اول، رنکینگ یک مسابقات بود، موفق به کسب عنوان قهرمانی در هر سه مرحله شد.

در کومیته انفرادی نونهالان نیز، رزا رضایی از استان قزوین رنکینگ یک وزن منفی ۳۵، توانست در هر سه مرحله، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در کومیته انفرادی جوانان وزن منفی ۴۸، زهرا ابراهیمی از استان گلستان که رنکینگ یک کشوری این وزن را دارا بود، مدال طلا هر سه مرحله، لیگ کاراته وان را کسب کرد.

همچنین فاطمه زهرا سعیدآبادی، ملی‌پوش خوش آتیه کاراته زنان از استان کرمان، رنکینگ یک کومیته انفرادی جوانان در وزن منفی ۵۳ نیز، قهرمان هر سه مرحله مسابقات شد.

چهره‌های سه ستاره کاراته وان با این نتیجه درخشان نشان دادند که با قدرت جایگاه نخست رده خود را تصاحب کرده‌اند. این به معنای بی‌رقیبی آن‌ها نیست اما ثبات آنها هم نمی‌تواند بی‌معنا باشد.

با این شرایط احتمالاً باید شاهد ظهور دینا صفری در کاتای انفرادی ایران به عنوان یک فاطمه صادقی یا مهسا افسانه جدید باشیم. همین شرایط در کومیته و برای رزا رضایی کم سن و سال نیز وجود دارد.

زهرا ابراهیمی نیز در مسیری است که احتمالاً به زودی زود، از او بهتر خواهیم شنید. در چرخه بی‌رحم اوج و افول قهرمانان در کاراته، زهرا ابراهیمی و فاطمه زهرا سعیدآبادی نام‌هایی هستند که به تیتر اخبار راه پیدا خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.