7
با غیبت در فصل جدید مسابقات باشگاه‌های کشور

سپاهان از دوومیدانی زنان کنار کشید

  • کد خبر : 83095
  • 24 تیر 1401 - 20:57
سپاهان از دوومیدانی زنان کنار کشید
تیم دوومیدانی زنان سپاهان اصفهان در فصل جدید مسابقات باشگاه‌های کشور ۱۴۰۱ غیبت دارد و پس از سه سال حضور متوالی از این مسابقات کناره‌گیری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور از امروز در تهران آغاز شد اما خبری از حضور تیم سپاهان اصفهان نیست.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان طی سه سال اخیر در این مسابقات حضور داشته و همواره در جمع تیم‌های حاضر بر روی  سکو قرار داشته اما امسال به شکل سؤال برانگیزی از این حضور انصراف داده است.

با غیبت سپاهان، اعضای این تیم به تیم‌های دیگر پیوسته‌اند. این در شرایطی است که با حضور یک تیم اصفهانی دیگر به نام پادما یدک در لیگ دوومیدانی، گروهی از نفرات اصفهانی سپاهان به این تیم رفته‌اند.

باشگاه سپاهان در مورد علت این غیبت توضیحی ارائه نکرده است اما پیش بینی می‌شود به دلیل این که شانس سپاهان برای کسب قهرمانی کافی نبوده و سپاهان نیز اصولاً به جام و قهرمان شدن توجه می‌کند عطای تیمداری را به لقایش بخشیده است.

این در حالی است که در باشگاه سپاهان، بودجه تیمداری در فوتبال مردان همچنان رو به افزایش است و مبالغ سنگینی در فوتبال مردان هزینه می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.