5
توسط دختران دوومیدانی کار تیم چادرملو

رکورد ۴ در صد متر امدادی زنان ایران بار دیگر شکست

  • کد خبر : 83121
  • 24 تیر 1401 - 22:05
رکورد ۴ در صد متر امدادی زنان ایران بار دیگر شکست
در جریان مسابقات دور اول دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور رکورد ۴ در صد متر امدادی زنان ایران بار دیگر و پس از ده ماه شکست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان، مسابقات دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور امروز در تهران آغاز شد و رکورد ۴ در صد متر امدادی زنان ایران بار دیگر شکست.

تیم چادرملو اردکان امروز با ترکیب فرزانه فصیحی، ساناز امیری پور، فاطمه ادبی و فائزه آشورپور توانست زمان 46.56 ثانیه را ثبت و رکورد ملی دو امدادی 4 در صد متر را ارتقا دهد.

این رکورد به تیم دانشگاه آزاد اختصاص داشت که شهریور سال 1400 توانسته بود رکورددار ایران شود اما پس از گذشت حدود 10 ماه بار دیگر جابجا شد.

تیم دانشگاه آزاد امروز رکورد 47.39 ثانیه را به دست آورد و دوم شد و پلیمر خلیج فارس خرم آباد نیز با زمان 49.51 ثانیه سوم شد.

دانشگاه آزاد با رکورد 46.91 رکورد شکن شده بود و این رکوردشکنی را پس از 47 سال انجام داد اما حالا چادرملو اردکان رکورددار تازه این ماده به شمار می رود.

نکته ویژه این که در ترکیب هر دو تیم رکوردشکن، 2 دونده مشترک هستند: ساناز امیری پور و فائزه آشورپور هم برای دانشگاه آزاد رکورد زدند و هم امسال با چادرملو از این رکورد عبور کردند.

در این میان نباید از نقش فرزانه فصیحی در این رکوردشکنی به سادگی عبور کرد. چادرملو سریع ترین دختر ایران را در اختیار داشت و این ماموریت با وجود او قابلیت اجرایی داشت.

مسابقات دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور طی سه مرحله برگزار می‌شود و در پایان سه مرحله امتیازات تیم‌ها شمارش خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.