9
آمار جالب: یک طلا و ۴ برنز از لیگ کاراته وان

آیلین بهاری، ظهور کاتاروی ۱۵ ساله از میاندوآب

  • کد خبر : 83560
  • 06 مرداد 1401 - 17:03
آیلین بهاری، ظهور کاتاروی ۱۵ ساله از میاندوآب
آیلین بهاری کاراته کای تازه وارد در عرصه قهرمانی به شمار می‌رود که یکباره نام او بر سر زبان افتاد. یک کاتاروی ۱۵ ساله از میاندوآب.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی در ایران، مصادف با مطرح شدن نام دختری ۱۵ ساله از میاندوآب بود: آیلین بهاری.

او امروز در مسابقات قهرمانی کشور در زنجان، در کاتای انفرادی نوجوانان به مقام سوم رسید و مدال جدیدی را به کارنامه خود افزود.

مدال نقره مسابقات مجازی کاراته کشور، شروع مسیر پر تنش این دختر آذری بود. با این حال، موفقیت در مسابقات مجازی هنوز عنوانی نبود که جدی گرفته شود.

این یک شروع برای آیلین جوان بود. در ادامه،  این موفقیت در سومین دوره لیگ کاراته وان ایران بود که او را به صحنه آورد. با آمار شگفت انگیز یک طلا و چهار برنز در کاتای انفرادی و تیمی!

برای بسیاری از مربیان و بازیکنان شاخص جای تعجب و البته سؤال بود که آیلین، این دختر ناشناس از کجا و چگونه فاتح سکوی قهرمانی‌ترند ترین عرصه رقابت رده‌های پایه شد به گونه‌ای که زمزمه این سؤال ها به گوش این قهرمان نوجوان رسید.

بهاری به آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: به خاطر دارم در دومین مرحله لیگ کاراته وان مربیان اصفهان و کرمان که شاگردان هر دو، از حریفان نسبتاً سرسخت من به حساب می‌آیند با تعجب فراوان سؤال های متعدد از من می‌پرسیدند و پاسخ‌های من را هم باور نمی‌کردند.

آیلین جوان ادامه می‌دهد: آن‌ها باور نمی‌کردند که ۳ سال است کاراته را آغاز کرده‌ام، باور نمی‌کردند که کمربند قهوه‌ای هستم و …. البته تمام این‌ها حاصل تلاش و زحمات مربیان و خانواده‌ام است.

آیلین بهاری می‌گوید ساعت‌ها در روز تمرین می‌کند و آن چه او را پای این هدف نگاه می‌دارد رویای رسیدن به مسابقات آسیایی و جهانی است.

آیلین حالا به جمع ده‌ها استعداد برجسته کاراته ایران پیوسته است و ظهور او از میاندوآب و فضایی که کاراته در آن چندان مطرح نیست بر ارزش کار او می‌افزاید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.