4
بازی های کشورهای اسلامی قونیه 2021

فرزانه فصیحی با نفس‌های بریده نقره گرفت

  • کد خبر : 84100
  • 18 مرداد 1401 - 21:16
فرزانه فصیحی با نفس‌های بریده نقره گرفت
فرزانه فصیحی دختر دوومیدانی کار ایران در دو سرعت بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه ۲۰۲۱ امروز موفق شد مدال نقره را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در ادامه مسابقات دوومیدانی از پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی فرزانه فصیحی در دو صد متر به مدال نقره رسید.

در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر  فرزانه فصیحی موفق شد ضمن شکستن رکورد ملی برای دومین بار پیاپی در یک روز عنوان نایب قهرمانی این بازی‌ها را کسب نماید.

بدین ترتیب فصیحی نخستین مدال تیم دوومیدانی و چهارمین مدال تیم زنان در کاروان اعزامی به قونیه را به دست آورد.

فصیحی موفق شد در یک رقابت بسیار حساس و نفسگیر با ثبت حد نصاب ۱۱.۱۲ ثانیه برای دومین بار پیاپی در یک روز رکورد ملی کشورمان در ماده ۱۰۰متر را ارتقا دهد و با قرار گرفتن در جایگاه دوم این مسابقات مدال نقره را به دست آورد.

فصیحی فرزانه کشورهای اسلامی

گفتنی است فصیحی با ثبت این حد نصاب پس از آنکه همین امروز و در مرحله نیمه نهایی موفق شده بود با ثبت زمان ۱۱.۳۰ ثانیه رکورد ملی را که با زمان ۱۱.۴۴ ثانیه در اختیار خودش بود بهبود بخشد در یک روز برای دومین بار پیاپی به این مهم دست یافت.

این در حالی است که فصیحی پس از رقابت نیمه نهایی به دلیل عارضه تنفسی با مشکل مواجه شد و پس از اقدامات درمانی اولیه با رضایت شخصی، اعزام به بیمارستان را رد کرد تا در فینال حضور داشته باشد.

فرزانه فصیحی اکنون نماد غیرت و ایستادگی در ورزش زنان ایران است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.