6
در پایان المپیاد جهانی رقم خورد

صعود هشت پله‌ای در غیاب سارا خادم الشریعه

  • کد خبر : 84113
  • 19 مرداد 1401 - 8:20
صعود هشت پله‌ای در غیاب سارا خادم الشریعه
تیم ملی شطرنج زنان ایران در دور یازدهم و پایانی المپیاد جهانی شطرنج از سد تیم ملی پرتغال عبور کرد و در جایگاه سوم سطح B قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم ملی شطرنج زنان ایران در دور یازدهم المپیاد جهانی شطرنج به مصاف پرتغال رفت و برابر این تیم به پیروزی رسید.

ایران در حالی در این دیدار 3.5 بر 0.5 صاحب برد شد که در 10 بازی پیشین خود صاحب 6 پیروزی و 4 شکست شده بود و بدین ترتیب هفتمین پیروزی را کسب کرد.

در این دور روی میز یک سحر معصومی برابر همتای خود به تساوی رضایت داد و روی میز 2 تا 4 استادان فیده آنوشا مهدیان و آناهیتا زاهدی فر و میترا اصغر زاده برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

تیم ملی شطرنج زنان با کسب این پیروزی در رده‌بندی نهایی المپیاد نهایی شطرنج در هند در رتبه سوم سطح B این مسابقات قرار گرفت.

در این سطح تیم‌های لیتوانی و اندونزی بالاتر از ایران قرار گرفتند. دختران شایسته شطرنج ایران در این رقابت‌ها نسبت به گذشته هشت پله صعود داشتند.

رقابت بدون حضور سارا خادم الشریعه

این در حالی است که برجسته‌ترین چهره حال حاضر شطرنج زنان ایران در این رقابت‌ها غایب بود. سارا خادم الشریعه به دلیل مشکلات شخصی قادر به همراهی تیم ملی در هند نبود.

تیم شطرنج بانوان در المپیاد جهانی هند، برابر تیم‌های کوزوو، اوروگوئه، شیلی، بنگلادش، ونزوئلا، نیجریه و پرتغال پیروز شد و نتیجه را به هلند، بلغارستان، انگلیس و صربستان واگذار کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.