6
بازی های کشورهای اسلامی قونیه 2021

پایان با برنز | بهمنیار انتظارات را پایین آورده است

  • کد خبر : 84520
  • 26 مرداد 1401 - 21:31
پایان با برنز | بهمنیار انتظارات را پایین آورده است
سارا بهمنیار کاراته کای وزن منهای ۵۰ کیلوگرم ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی به مدال برنز بسنده کرد. این نمایش قابل قبولی از او نبود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” سارا بهمنیار باز هم در کسب مدال طلا ناکام ماند و امروز به مدال برنز بازی‌های کشورهای اسلامی بسنده کرد.

برای کاراته کایی که سابقه طلای لیگ جهانی و برنز مسابقات قهرمانی جهان را دارد، سوم شدن در بازی‌های کشورهای اسلامی ناکامی محض است.

او امروز در مسابقه رده بندی وزن منهای 50 کیلوگرم به سختی یک بر صفر مادینا آلیمانوا از قزاقستان را برد تا همین مدال برنز در وزن خلوت و کم تعدادش از دست نرود.

با دو پیروزی و یک شکست، بهمنیار با یک مدال به خانه باز می‌گردد. این مسابقات برای او، حداقل دستاوردی بیشتر از مسابقات قاره‌ای داشت.

بهمنیار روی یک شیب نزولی حرکت می‌کند. او اواخر آذر سال ۱۴۰۰ در مسابقات قهرمانی آسیا در وزنی که از او انتظار طلا می‌رفت حتی برنز هم نگرفت و چهارم شد.

پیش‌تر، او در المپیک یک شانس امیدبخش بود اما پس از پیروزی در بازی اول، دو مسابقه بعدی را باخت و دست خالی به خانه برگشت.

فراموش نکنیم که او در سال ۲۰۱۸ مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد و پس از آن نیز طلای کاراته وان و چند مدال دیگر از لیگ جهانی را به دست آورد اما به نقطه توقف رسید.

سؤال این است که آیا سارا بهمنیار هنوز یک نفر اول بی‌رقیب در ایران است؟ شاید این طور باشد اما به نظر می‌رسد با زمینه لازم برای روزهایی که بهمنیار در شرایط خوبی برای نتیجه گیری قرار ندارد فراهم شود.

سارا بهمنیار با وجود جوانی و آینده‌ای که می‌تواند روشن باشد مهره قابل اتکایی نیست و این وضعیت نباید پشت مدال برنز در مسابقاتی در سطح کشورهای اسلامی پنهان شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.