8
بازی های کشورهای اسلامی قونیه 2021

حذف رزیتا علیپور در قونیه | کلافه از ناداوری

  • کد خبر : 84564
  • 27 مرداد 1401 - 18:39
حذف رزیتا علیپور در قونیه | کلافه از ناداوری
رزیتا علیپور کاراته کای باتجربه تیم ملی در وزنه منهای ۶۱ کیلو بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه حذفی زودهنگام را با چاشنی ناداوری تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در آخرین روز بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه، امروز رزیتا علیپور در کاراته در دور اول حذف شد در حالی که این شکست با ناداوری نیز همراه بود.

در وزن منهای 61 کیلوگرم، رزیتا علیپور می‌توانست تا کسب مدالی خوشرنگ پیش برود اما در دور نخست تسلیم شد و برابر زولخومر تورسونالیوا از ازبکستان تن به شکست 3 بر 2 داد.

در این بازی رزیتا علیپور پس از پایان مسابقه در پی اعتراض به نحوه قضاوت، شیکاک شد و این به معنای خروج او از جدول و ادامه مسیر رقابت‌ها بود.

کاراته کای قائم شهری اعتراض زیادی به نحوه داوری داشت به طوری که به نظر می‌رسد داوران نقش مهمی در امتیازات این بازی ایفا کرده باشند.

پس از حذف در انتخابی المپیک پاریس که یک ضربه سنگین به رزیتا در دوران ورزشی‌اش محسوب می‌شود، او سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان رفت.

علیپور در قزاقستان در شرایطی مدال برنز آسیا را کسب کرد که شکست ۵ بر صفر برابر سارا العامری اماراتی اتفاقی بود که رزیتا را غافلگیر کرد.

اکنون، بازگشت از قونیه با دست خالی خبر خوشی برای کاراته کای مازنی که ماه‌ها زحمت کشیده نیست اما او قصد تسلیم شدن ندارد چنان که پس از ناکامی در انتخابی المپیک، دست نکشید.

رزیتا علیپور معتقد است روز خوش فرا می‌رسد و این، می‌تواند در هانگژو یا میدانی با اعتباری مشابه اتفاق بیفتد. رزیتا همچنان مورد اعتماد است اما برای پایانی زیبا به دوران حرفه‌ای خود، به یک مدال و نمایش باشکوه نیازمند است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.