7
بازی های کشورهای اسلامی قونیه 2021

فاطمه صادقی به مدال نقره کاتا دست یافت

  • کد خبر : 84570
  • 27 مرداد 1401 - 19:16
فاطمه صادقی به مدال نقره کاتا دست یافت
در ادامه مسابقات کاراته در بازی های همبستگی کشور های اسلامی قونیه ۲۰۲۱ ، فاطمه صادقی در کاتای انفرادی زنان به مدال نقره دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در آخرین روز بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه، امروز فاطمه صادقی در کاتای انفرادی زنان نایب قهرمان شد و نقره گرفت.

پس از صعود صادقی به فینال، او عصر امروز برابر دلیرا بوزان از ترکیه روی تاتامی رفت و با امتیاز ۲۵.۱۴ در مقابل ۲۵.۷۴ امتیازی که کاتاروی ترک کسب کرد مغلوب شد و به نایب قهرمانی، اکتفا کرد.

کاتاروی جوان در دور اول با امتیاز ۲۵.۱۴ بالاتر از نمایندگان الجزایر، قرقیزستان، ترکمنستان، مراکش، کامرون و کویت صدرنشین شد و به دور دوم راه یافت.

صادقی با هدایت فاطمه بغلانی پور در دور دوم نیز با امتیاز ۲۴.۸۰ بالاتر از سانا آجالمام از مراکش ، دهلاب آیچا نریمان از الجزایر  یاسمین الموتاوا از کویت در صدر ایستاد تا به فینال برسد.

این مدال نقره، برای فاطمه به معنای یک بازگشت پس از ناکامی در کسب مدال در صحنه قاره است و انرژی مضاعفی برای ادامه راه به او خواهد داد.

صادقی اواخر پاییز سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان، در دیدار رده بندی مغلوب ساکورا آلفورت نماینده فیلیپین شد و برنز را از دست داد و از این رو، نیاز مبرمی به یک نتیجه موفق در قونیه داشت.

به نظر می رسد نقره قونیه پس از ناکامی در کسب سهمیه المپیک توکیو و مدال مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان، یک شروع تازه برای کاتاروی بااخلاق ایران باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.