4
هزینه تبدیل سفر ورزشی به توریستی از جیب چه کسی پرداخت می شود؟

اتفاق ناباورانه برای فاطمه صادقی در باکو

  • کد خبر : 85023
  • 11 شهریور 1401 - 11:21
اتفاق ناباورانه برای فاطمه صادقی در باکو
فاطمه صادقی در لیگ کاراته وان باکو در بازی اول ناباورانه کیکن شد، دو بازی بعد روی تاتامی نرفت تا در نهایت بدون اجرای حتی یک کاتا از دور رقابت ها حذف شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فاطمه صادقی نماینده کاتای ایران در لیگ جهانی کاراته وان باکو بدون حتی یک اجرا از این مسابقات کنار رفت.

لیگ برتر کاراته وان ۲۰۲۲ از امروز ۱۱ شهریور در سالن حیدر علی اف باکو آغاز  و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در این مسابقات ۳۴۷ ورزشکار از ۵۸ کشور ثبت نام کرده اند.

اولین نماینده کاراته ایران و تنها نماینده کاتای زنان، فاطمه صادقی در گروه چهار امروز باید به مصاف املیا اوندرسکوا از جمهوری چک می رفت.

صادقی اما در کمال ناباوری به دلیل عدم رعایت رنگ لباس “آکا و آئو” و حاضر نشدن در تایم اعلامی یک دقیقه در تاتامی مسابقات کیکن شد.

در دور دوم و سوم از گروه چهار، حاضر نشدن مقابل کارول کسل از ایتالیا و ماهواونو از ژاپن کافی بود تا صادقی بدون اجرای حتی یک کاتا در باکو از دور رقابت ها حذف شود.

این یک اتفاق عجیب و دردناک برای فاطمه صادقی است. این سوال مطرح است که چطور ممکن است کاتاروی ایران بدون این که در مورد قوانین مسابقه به او آگاهی لازم داده شود مرتکب چنین اشتباهی شود؟

آیا همراهان تیم ملی کاراته و مقامات مسئول تیم ایران، نباید تمهیدات لازم در مورد مقررات ورود به مسابقات را می اندیشیدند؟ هزینه تبدیل شدن سفر فاطمه صادقی از ورزشی به توریستی از جیب چه کسی پرداخت می شود؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=85023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.