9
مسابقات دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور

فائزه طباطبایی و نهایت استفاده از غیبت آشورپور

  • کد خبر : 85599
  • 25 شهریور 1401 - 1:58
فائزه طباطبایی و نهایت استفاده از غیبت آشورپور
فائزه آشورپور به دلیل آسیب دیدگی مراحل دوم و سوم مسابقات دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور را از دست داد و فائزه طباطبایی بهترین استفاده را از غیبت او کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پرونده مسابقات دوومیدانی زنان باشگاه های کشور بسته شد و در ماده 100 متر با مانع فائزه طباطبایی دونده اصفهانی تیم دانشگاه آزاد بهترین بود.

او در مرحله سوم، قهرمانی اش در مرحله دوم را تکرار کرد تا در مجموع از 3 مرحله این مسابقات یک مقام سومی در مرحله اول و دو قهرمانی در مراحل دوم و سوم به دست بیاورد.

او از مصدومیت فائزه آشورپور دونده مشهدی و قهرمان مرحله اول بهره مند شد. آشورپور جوان در مرحله اول با زمان 14.41 ثانیه دوید. رکوردی که هیچ یک از دوندگان در دو مرحله بعدی و در غیاب او، به دست نیاوردند.

طباطبایی که در مرحله اول عملکرد خوبی نداشت و با زمان 15.14 ثانیه پشت سر آشورپور و پردیس عبدالمحمدی قرار گرفته بود در مرحله دوم زمان 14.47 و در مرحله سوم زمان 14.71 را ثبت کرد.

پردیس عبدالمحمدی نیز که در مرحله اول زمان 14.48 را ثبت کرد در دو مرحله بعدی دچار پسرفت شد و به ترتیب زمان 14.76 و 14.97 را به ثبت رساند که به معنای یک دومی و یک سومی برای او بود.

در مجموع، فصل 1401 در ماده صد متر با مانع به کام فائزه طباطبایی دختر با اخلاق دانشگاه آزاد تمام شد. دونده ای که پس از انحلال سپاهان به دانشگاه آزاد پیوست و پاسخ اعتماد مربیانش را داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=85599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.