7
با پایان دادن به سردمداری پلیمر خلیج فارس

چادرملو اردکان قهرمان دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور شد

  • کد خبر : 85615
  • 25 شهریور 1401 - 9:02
چادرملو اردکان قهرمان دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور شد
تیم چادرملو اردکان در نخستین سال حضور در مسابقات دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور به دوران قدرت پلیمر خلیج فارس پایان داد و قهرمان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور پنج شنبه شب 24 شهریور به پایان رسید و تیم معادن چادرملو اردکان جام قهرمانی را بالای سر برد.

سومین و آخرین مرحله این مسابقات پنج شنبه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار و در این مرحله سه رکورد ملی و دو رکورد باشگاهی کشور جابجا شد.

چادرملو که امسال برای نخستین بار در مسابقات باشگاه‌های کشور شرکت کرده بود توانست با اتکا به قدرت مالی خود برای جذب بهترین دوومیدانی کاران به یک قهرمانی قابل پیش بینی برسد.

جذب رکوردداران و قهرمانان در مواد مختلف به چادرملو کمک کرد تا در رقابتی نزدیک با پلیمر خلیج فارس با ۷۷۳ امتیاز قهرمان شود. آنها در مواد کلیدی و تعیین کننده، مهره های بهتری در اختیار داشتند و همه چیز، طبیعی پیش رفت.

تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۷۰۱.۵ امتیاز و دانشگاه آزاد با ۴۵۶.۵ امتیاز در جایگاهای دوم و سوم ایستادند. آکادمی گل گهر سیرجان، جوانان لیانای بوشهر، پادما یدک اصفهان و تابش رعد مازندران چهارم تا هفتم شدند.

جام اخلاق مسابقات نیز به تیم آکادمی گل گهر سیرجان اعطا شد.

همه رکوردهای مرحله سوم

همچنین در این مرحله از مسابقات سه رکورد ملی و دو رکورد باشگاهی شکسته شد. فرزانه فصیحی با ثبت زمان ۱۱.۵۲ ثانیه رکورد باشگاهی را  بهبود بخشید. او همین رکورد را در مرحله اول بهبود بخشیده بود و دوباره اقدام به رکورد  شکنی کرد.

فاطمه محیطی زاده نیز در ماده هفتگانه با ثبت ۵۰۹۵ امتیاز رکورد باشگاهی رده سنی بزرگسالان و رکورد ملی رده سنی جوانان را شکست.

رکورد ملی رده سنی جوانان با ۴۹۱۹ امتیاز متعلق به خودش و همچنین رکورد باشگاهی رده سنی بزرگسالان با ۴۸۳۴ امتیاز در اختیار صدف آقاجانی بود.

همچنین محیطی زاده در دو ۱۰۰ متر با مانع با ثبت زمان ۱۴.۴۱ ثانیه رکورد ملی رده سنی جوانان را شکست. رکورد پیشین این ماده با زمان ۱۴.۶۸ ثانیه متعلق به نرگس رستگار (شهرکرد-۱۴۰۰/۴/۴) بود.

مانا حسینی در پرتاب نیزه با ثبت نتیجه ۴۱.۵۱ متر رکورد ملی رده سنی جوانان را شکست.

بخش آمار و اطلاعات دوومیدانی باشگاه‌های کشور

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=85615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.