11
اعتراض جمعی از مربیان به وضعیت داوری در مسابقات انتخابی تیم ملی

کمیته داوران فدراسیون کاراته زیر تیغ انتقاد

  • کد خبر : 85703
  • 25 شهریور 1401 - 15:38
کمیته داوران فدراسیون کاراته زیر تیغ انتقاد
جمعی از مربیان کاراته به وضعیت داوری در مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا که امروز در کرج برگزار شد اعتراض کرده‌اند. اعتراضی که صلاحیت کمیته داوران فدراسیون کاراته را زیر سؤال می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در بخش کاتا امروز در کرج برگزار شد اما مهم‌ترین اتفاق امروز، موج اعتراضات گسترده و غیرطبیعی به وضعیت قضاوت داوران بود.

بر خلاف هر مسابقه دیگری که اتفاقات و نتایج ورزشکاران، در کانون توجه قرار می‌گرفت این بار شلوغی‌های اطراف محل استقرار مسئولان و داوران توجه را به خود جلب می‌کرد.

جمعی از مربیان کاتا به شدت نسبت به نحوه داوری این مسابقات اعتراض کردند و زمانی که نتوانستند از این اعتراض میدانی نتیجه بگیرند نامه‌ای جمعی به ریاست فدراسیون کاراته نوشتند.

در این نامه که در حضور زیبا محمدرضایی ناظر و عضو شورای راهبردی کاتا نوشته شده، از فدراسیون کاراته خواسته شده نسبت به استفاده از داورانی که صلاحیت فنی و توان قضاوت ندارند جلوگیری کند.

در این نامه که تصویر آن به دست آژانس ورزش زنان ایران رسیده است از رفتار ناپسند و ناشایست از سوی داوران، سرداوران و …” صحبت به میان آمده است.

وقوع اتفاقاتی از این قبیل، جایگاه کمیته داوران فدراسیون کاراته و نفرات اصلی تصمیم گیرنده آن در بخش بانوان را زیر سؤال می‌برد. به عبارت دیگر کمیته داوران فدراسیون کاراته در بخش بانوان دچار ضعفی محسوس شده است.

اعتراضات گسترده و دسته جمعی به این وضعیت، گواهی بر این مدعاست و فدراسیون کاراته نباید از این زنگ هشدار به آسانی عبور کند. این فضای اعتراضی قابلیت این را دارد که سرآغاز امواج گسترده‌تر اعتراضی به سوی فدراسیون کاراته شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=85703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.