8
تیم ملی وارد کویت شد

حضور ۱۰ دختر دوومیدانی کار ایران در نوجوانان آسیا

  • کد خبر : 86401
  • 19 مهر 1401 - 7:17
حضور ۱۰ دختر دوومیدانی کار ایران در نوجوانان آسیا
مسابقات دوومیدانی نوجوانان دختر آسیا در آستانه برگزاری است و ۱۰ دختر دوومیدانی کار ایران در این رویداد در کویت مسابقه خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری نحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا ۲۱ تا ۲۴ مهر در کویت برگزار می شود و 10 دختر دوومیدانی کار در ترکیب تیم ایران حضور دارند.

حضور این دختران آینده دار در کویت، نه یک خبر ساده و تلاشی برای نتیجه ای و سپس فراموشی، بلکه یک نقطه امیدبخش در دوومیدانی زنان ایران است.

سهم دختران ایران از درخشش در صحنه بین المللی، هر چند در حد وسع و بضاعت یک کارمند اداری در میان خیل متمولین بهره مند آسیایی و جهانی بوده، اما اراده برای تغییر، کلید اولین در هر آرمانشهری است.

این که 10 دختر شاد و قوی در کویت داریم که هر یک در ماده خودشان رکوردار یا چهره هستند و این که به طور بالقوه می توانند به چه قهرمانان بی نظیری تبدیل شوند، شادمان می کند.

این 10 دختر خوش آتیه، صرف نظر از هر نتیجه ای که در کویت به دست بیاورند، سندی هستند برای این که احساس کنیم فردا، چراغی روشن است و بهانه ای برای امید به آینده دوومیدانی زنان ایران، هست.

دختران ایران در کویت چه کسانی هستند؟

تیم ملی ایران بامداد سه شنبه 19 مهر وارد کویت شد. این تیم پیش از اعزام اردویی متمرکز را در تهران پشت سر گذاشته بود و در ترکیب خود دختران پرامیدی دارد.

ستایش امینی در ۱۵۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر با مانع و الهه علیزاده در پرتاب وزنه که 14 شهریور امسال رکورد ملی نوجوانان این ماده را جابجا کرده بود بخشی از اعضای این تیم هستند.

نسا مرادی در پرش طول و مهدیس مینایی پور در پرتاب چکش به همراه عسل علی‌ قلی در پرش ارتفاع و ملیکا نوروزی رکورددار پرتاب چکش نیز برای ایران مسابقه خواهند داد.

نازنین فاطمه عیدیان که او نیز 14 شهریور رکورد ملی نوجوانان در 400 متر با مانع را تغییر داد و الناز موسایی رکورددار هفتگانه به همراه ملینا اسماعیلی قهرمان ۱۰۰ متر و مانا حسینی رکورددار پرتاب نیزه نوجوانان ایران  سایر نفرات تیم ملی نوجوانان هستند.

سپیده توکلی و زهرا نبی‌زاده از مربیان شاخص دوومیدانی زنان ایران در ترکیب مربیان اعزامی به کویت قرار دارند. ایران همچنین ۱۵‬  دوومیدانی کار پسر در این رویداد دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.