6
اتفاق جدید در کاراته نوجوانان جهان

رضازاده به دلیل ناقص بودن تجهیزات کیکن شد!

  • کد خبر : 86835
  • 05 آبان 1401 - 13:03
رضازاده به دلیل ناقص بودن تجهیزات کیکن شد!
ساعتی پس از این که زهرا رضازاده از کاراته نوجوانان جهان حذف شد خبرهای رسیده حاکی از نقص تجهیزات او دارد و به رضازاده به همین دلیل کیکن شده .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانزهرا رضازاده کاراته کای نوجوان ایران امروز در مسابقات رده های سنی پایه جهان در ترکیه در رده سنی نوجوانان در دور سوم کیکن شد.

این حذف تلخ برابر حریفی از مجارستان در حالی برای کاراته کای اصفهانی رخ داده که او توانسته بود در دورهای اول و دوم با اقتدار حریفانش از آلبانی و سنگاپور را شکست دهد.

اکنون خبرهای رسیده از ترکیه می گوید زهرا رضازاده به دلیل نقص در تجهیزاتش کیکن شده است یعنی نبود تجهیزات کافی و استاندارد سبب شده او پیش از شروع مسابقه، بازنده لقب گیرد.

در مورد این موضوع، هیچ مقام رسمی یا مربیان تیم ملی کاراته اظهار نظری نکرده اند. این قصور از سوی هر شخص حقیقی یا حقوقی، به بهای حذف بی دلیل یک کاراته کای پرامید ایران تمام شده است.

به نظر می رسد تجهیزات این کاراته کا پیش از آمادگی برای ورود به تاتامی مسابقه، از سوی نفرات فنی تیم ملی نوجوانان مورد بررسی قرار نگرفته است. فاطمه چالاکی مربی مازندرانی، هدایت تیم ملی در این رده سنی را بر عهده دارد.

*عکس تزیینی است

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.