2
کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی جهان

هنگامه بی غم ناکام در پیکار های جهانی

  • کد خبر : 86863
  • 06 آبان 1401 - 16:49
هنگامه بی غم ناکام در پیکار های جهانی
در ادامه دیدارهای سومین روز کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی جهان در ترکیه، هنگامه بی غم نماینده وزن منفی ۶۸ کیلوگرم در دور نخست مغلوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی جهان سومین روز خود را پشت سر گذاشت و هنگامه بی غم هم نتوانست کاری از پیش ببرد.

در سومین روز این مسابقات در قونیه ترکیه، در کومیته وزن ۶۸- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال زنان، هنگامه بی غم کاراته کای لاهیجانی روی تاتامی رفت.

او در همان ابتدا در مصاف با آلینا تیزیمبای با نتیجه ۷ بر ۴ تن به شکست داد. شکست قزاق در ادامه، مانع از راهیابی بی غم به جدول شانس مجدد شد تا او با میدان قونیه وداع کند.

آخرین فرصت برای کاراته زنان ایران به منظور کسب موفقیت، در مسابقات رده سنی زیر ۲۱ سال (امید) در رقابت های جدول شانس مجدد برای اتوسا گلشاد نژاد و ستایش نادری جستجو خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. از شما به عنوان یک رسانه انتطار می رود که به درستی و دقیق از زادگاه ورزش کار نام ببرید، بعنوان مثال هنگامه بی غم اصلا از شهرستان لاهیجان نیست ایشان از بانوان و ورزشکاران شهرستان آستانه اشرفیه می باشند !!!! سعی کنیم در اطلاع رسانی دقت بیشتری کنیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.