7
کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی جهان

آتوسا گلشادنژاد راهی دیدار رده بندی شد

  • کد خبر : 86890
  • 06 آبان 1401 - 20:12
آتوسا گلشادنژاد راهی دیدار رده بندی شد
آتوسا گلشادنژاد کاراته کای تیم ملی امید ایران در روز سوم مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی جهان راهی دیدار رده بندی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی جهان امروز دنبال شد و آتوسا گلشادنژاد در دسته منهای ۶۱ کیلوگرم به دیدار رده بندی رسید.

امروز در سومین روز این رقابتها در قونیه ترکیه، آتوسا گلشادنژاد دختر کرمانشاهی تیم ملی امید روی تاتامی رفت و توانست تنها شانس دختران ایران برای کسب مدال در این رویداد را به دست بیاورد.

آتوسا در دور اول استراحت داشت اما در دور دوم به آسانی 8 بر صفر لیا بوشارد از سوییس را از دور مسابقات حذف کرد.

در دور سوم، نماینده ایران 7 بر 2 برابر اورورا گرازیوسی از ایتالیا به برتری رسید و در دور چهارم و یک چهارم نهایی کیراری سایتو از ژاپن را سه بر یک از پیش رو برداشت.

در نیمه نهایی، مبارزه آتوسا گلشادنژاد برابر گلبهار گوزوتوک از ترکیه 4 بر 3 به سود کاراته کای ترک پایان یافت تا دختر خوش آتیه ایران نتواند در عین شایستگی به فینال برسد.

بدین ترتیب این دختر کاراته کا روز یکشنبه در تلاش برای کسب مدال برنز جهان به مصاف هیلاری جنیفر زامتو از فرانسه می رود. زامتو در دور اول به گلبهار گوزوتوک از ترکیه 4 بر یک باخته بود.

پیروزی آتوسا در صورت تحقق تنها مدال دختران ایران در کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی جهان (نوجوانان، جوانان و امید) را به ارمغان خواهد آورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. ادمین جون کاتاتیمی فردا هست
    اینو گفتم که بدونی اونها هم شانس مدال دارند و این جمله ای که نوشتی:((پیروزی آتوسا در صورت تحقق تنها مدال دختران ایران در کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی جهان (نوجوانان، جوانان و امید) را به ارمغان خواهد آورد.)) بستگی به کاتاتیمی فردا داره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.