3
هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان

طوفان ۷‬ گله شهرداری سیرجان علیه دختران ملوان

  • کد خبر : 87340
  • 11 آذر 1401 - 21:51
طوفان ۷‬ گله شهرداری سیرجان علیه دختران ملوان
شهرداری سیرجان با یک پیروزی پرگل دیگر در صدر جدول لیگ برتر فوتبال زنان باقی ماند. افسانه چترنور باز هم ستارگی کرد. این بار با چهار گل.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان امروز جمعه برگزار شد و تیم شهرداری سیرجان برابر ملوان جشنواره گل برپا کرد و صدرنشین ماند.

سیرجان در دیدار برابر ملوان بندر انزلی 7 بر یک به پیروزی رسید. شکستی سنگین برای ملوان که انتظار آن نمی رفت حتی اگر سیرجان با تمام قوا در زمین حاضر شده بود.

ستاره این بازی همان زنجانی همیشه آماده و سرحال بود. افسانه چترنور یک تنه 4 گل وارد دروازه ملوان کرد. شبنم بهشت 2 گل زد و یک گل هم سهم ملیکا متولی بود.

تک گل شاگردان معصومه جهانچی در تیم بانوان ملوان را فروغ موری به ثمر رساند. بازیکنی که همین چند فصل پیش یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بود.

این پیروزی خیره کننده سیرجان را در صدر جدول حفظ کرد گرچه تیم مریم جهان نجاتی با خاتون بم هم امتیاز است و تفاضل گل، این تیم را در بالای جدول نگاه داشته است.

جهان نجاتی به خوبی واقف است که هر غفلتی سبب عقب افتادن سیرجان از هم استانی اش می شود و از این رو مایل به کسب حداکثر امتیاز ممکن است.

از سوی دیگر، گلزنان ثابت در بازی های شهرداری سیرجان، سندی بر توان فنی این بازیکنان است اما این نگرانی را برای شهرداری سیرجان تقویت می کند که آیا این تیم در غیاب این مهره ها دچار مشکل نمی شود؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.